batmanbebis

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2014

Familjeliv är fullt med troll

Av batmanbebis - 28 oktober 2014 18:06

Efter att jag desperat under en lång tid försökt att hitta bloggar med kvinnor i samma situation som mig så gav jag upp och blev medlem på familjeliv.

Surfade runt lite extra igår och läste lite olika trådar.

Och det är ju jävligt synd att de som får mest kommentarer och uppmärksamhet är de idiotiska trådarna, exempel:


"jag adopterade en söt flicka som var 1 år, det är nu tre år sen och hon är inte alls söt längre, jag känner mig förtvivlad, vad ska jag göra, man kan inte ångra sig va?"


Detta är ju uppenbarligen bullshit, men enormt många kommentarer.

Läste inte så många för det gör mig bara sur.


eller..


"jag är så trött på min feta kärring som alltid ska äta med sked och vid kylskåpet"


ja, inga kommentarer


Men det finns en flik för de som har svårt att bli med barn och där finns det många bra trådar och de flesta är aktiva.

Så skönt att få prata med folk i liknande sits!!!


Det är otroligt ensamt många gånger att försöka bli med barn.

Det är egentligen inte något dom specifikt ska säga, som jag inte redan visste

Utan bara att få läsa KRAM, från någon,okänd, men som faktisk vet precis hur det känns.


#livet #planera #önskan #längtan #hoppas #gravid #försöka #familjeliv #helvete #ägglossning #vill

 
 
Ingen bild

anonym

28 oktober 2014 19:48

Familjeliv e okej. Men tyvärr för många trådar som inte e aktiva tycker jag. Blir lätt rörit. Men visst e de skönt att få se och känna att man inte e ensam i sin sorg. Jag hoppas så att både du och jag och alla andra som försöker ska få lyckas snart. Ofrivillig barnlöshet e inte kul. Och alla som frågar "när ska ni skaffa barn då?" som inte förstår hur ont frågan gör. Vi har försökt i fem år med viss hjälp och ändå inte lyckats. Det e fruktansvärt. Men vi SKA lyckas! Kram

batmanbebis

28 oktober 2014 19:59

Jo jag vet, den frågan har blivit så "okej" och man ser ut som en ledsen hund när dom frågar..eller så, som oftast, hittar man på ett passande svar.
Ja, jag måste hitta tillbaka till drivet.JAG KAN, vi kan JAG SKA BLI GRAVID!

 
Mot Ett +

Mot Ett +

29 oktober 2014 11:26

Hojta till om du har några bra bloggar att rekommendera! :)

http://motettplus.blogg.se

batmanbebis

29 oktober 2014 17:45

länkat några på min blogg:)

 
Daniel

Daniel

2 november 2014 11:45

Sa ju att Familjeliv skulle vara bra för dig :)
Men det är mycket troll att sortera bort i dom mer "vanliga" delarna av forumet.

http://danneking.bloggplatsen.se

batmanbebis

2 november 2014 11:56

jaa folk är idioter där också! haha otroligt, aldrig kommer man undan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards