batmanbebis

Alla inlägg under augusti 2017

Av batmanbebis - 28 augusti 2017 20:42

Jisses va saker jag har. Det är fan sjukt.
Men egentligen så skulle jag klara mig om typ 15 lådor försvann.. Är ju småsaker som egentligen är strunt...
Vad gör saker är viktiga...egentligen?
Kläder är viktigt för mig. Eftersom jag inte är smal så är det lite svårare för mig att hitta kläder...dock är jag mindre nu så det är lättare men iaf..har också en speciell stil ibland.
Sen är det väl dator..fotografier..men mer då?
jag har 46 kartonger...vafan är det i?
Jo..tre kartonger är skor.
Sen tar köksgrejerna mycket plats eftersom det ska lindas in och skyddas...men sen då?

Packade idag också och nu har jag bara nån skål och 4 bestick kvar..
Sen är det småsaker som jag tar på flyttdagen.
Tvättmedel..blöjor..kläder..matvaror.

Shit nu är det nära.
All väntan..planering..kolla upp.
Bråk och oro med E

Nu är det snart över och jag och bebis börjar ett nytt liv i ny stad.
Imorgon ska jag sälja två overaller till en tjej
.eller ena är gratis.
Sen kommer pappa och hämtar lite saker som jag lånat.
Sen ska vi väl ta med gardiner så det är gjort.
Ska träffa Henne och hon har tydligen köpt något till bebis
Inte träffat Henne idag..vi har umgåtts i princip varje dag i 3 veckor...

Nu hoppas jag allt flyter på så jag får slappna av...behöver det.
I nya lägenheten är inte ens renoveringen klar..så vi får väl se..haha

Av batmanbebis - 23 augusti 2017 21:09

En vecka kvar tills flytt...
Och jag blev sjuk.
Feber.
E var på bra humör så han tig faktiskt f i 2 timmar så jag fick sova.
Och jag tror fan det var den bästa sömnen på flera månader..sov så djupt och huvudet kändes lättare när jag vaknade och febern verkade bättre..
Ni som följt min blogg vet att jag strulade med en tjej för 2 år sen.
Nu är hon tillbaka i mitt liv och vi har umgåtts varje dag nu ett tag..
Och det känns som jag börjar få känslor..

Det är inte rätt tid i mitt liv och jag tror jag behöver läsa efter åren med E.
Men jag är så ensam och ledsen att jag inte kunde låsa in känslorna.
Så vi har setts ..och hon har sovit över..
Det känns jätte bra men samtidigt så vill jag inte skynda in i något.

Vi får se..

Imorgon blir det mera packa..känns som det aldrig tar slut.

Av batmanbebis - 19 augusti 2017 17:34

Hur vet man om man är kär i en person...eller om man bara gillar att få uppmärksamheten och smicker?

Ego
Av batmanbebis - 18 augusti 2017 14:49

Mamma kom hit för att hjälpa mig att packa. Det är mycket och mina svårigheter visar sig i dessa situationer.
Bebis hänger i våra ben..leker ibland gnäller ibland..så det blev svårt att packa när hon var här. E drog till en kompis så min kompis ställde upp som barnvakt. Guld värt.
Så vi har fått massor gjort.
Jag har extremt mycket kläder..Alltså sjukt.

Internet blev avstängt och jag sa att jag inte hade råd.
Han har flera gg sagt..ska du inte betala den nu..fett tråkigt ju.
Haha nä..inte för mig.
Men klart är man hemma en hel dag så blir det nog tråkigt.
Jag är med bebis och hinner inte sitta vid datorn.

Nu är min mamma och bebis i centrum
Jag har färgat håret..duschat ätit och rakat benen.
Nu sitter jag och saknar min bebis..
Jag har inte varit själv hemma 1 gång sen hon föddes.
Och ikväll ska hon vara barnvakt!
jag är så extremt peppad för utgång.
Har tillomed skickat mamma till bolaget.
Var väldigt längesen jag drack också?

Känns tryggt att lämna henne med mamma och det är viktigast.
Hon ska lägga henne och det kommer nog gå bra. Mamma sa att hon sover med henne också...Alltså kommer jag få sova ensam också...mycket nytt?

Så nu har jag provat kläder och går och sjunger för mig själv.
E sover så jag kan gå lättklädd och avslappnad.
Men inget sitter snyggt tyvärr så vi får se.
Gått ner i vikt efter förlossningen och brösten är annorlunda.

Om 3 timmar sitter jag med en cider..avslappnad och sista kvällen med gänget innan flytt ?

Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards