batmanbebis

Direktlänk till inlägg 12 maj 2017

Kortvarig glädje

Av batmanbebis - 12 maj 2017 22:22

Ringer E för att fråga när han kommer
Bryr mig sällan när numer men har sagt att han inte får komma hit full och inte efter 23.
Såhär kan ett samtal låta ned en full E

Jag. När kommer du?
E jag e nära du behöver inte vara orolig.
Jag. Ja är inte orolig men du får inte komma efter 23 det vet du.
E. Jag är nära är hos en kompis.
Jag. Du känner inga här. Vad heter kompisen?
E. En god god vän allt är lugnt.
Jag. Vad heter kompisen.
E. Vi chillar och jag är 2 min bort.
Jag. Sen är du full och du vet vad jag sagt så jag låser överlåset.
E. Nä jag har ingenstans att sova ju.
Jag. Det borde du tänkt på innan du söp dig full.
E. Jag är inte full.

Visst är det charmigt?
Gud va kär man blir liksom.
Slutade med att han slängde på luren när jag sa igen att jag låser överlåset.

Jag låser inte låset. För att jag tänker inte ha honom ringande på när bebis sover..Och ja han skulle absolut göra det.

Och jag har regler här..eftersom han beter sig som om detta ett hotell.
Är han en närvarande pappa och bidrar till hushållet får han komma hit vilken tid han vill.

Och vart fan får han pengar att dricka för??
Han säger jämt att hans kompis bjuder..

Så nu ska jag lägga mig och han kommer väl hem sen...när han vill.
Sitter väl hos sin kompis först och beklagar sig över hur dum jag är.
Eller så tänker han att jag faktiskt låst och kommer inte.

Sen öppnar han kylskåpet som han alltid gör och börjar äta upp saker som jag handlat idag.
Imorgon ska jag föreslå att han handlar sina egna matvaror när han får sitt soc bidrag.
Kommer aldrig att gå för han är värdelös på att handla ekonomiskt och har fan ingenaning om vad saker kostar..

Aja..imorgon är en ny dag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards