batmanbebis

Alla inlägg under december 2017

Av batmanbebis - 31 december 2017 22:25

Vilket jävla år.
I mars märkte jag att E stulit pengar av mig.
Han förnekade det på telefon.
Sa att han hade flyttat på pengarna.
Ja..ni hör ju hur stört det låter.
Varför plockar man ur en femhundring från en sparbössa och byter ställe?
Där rann bägaren över.
Det är slut nu.
Vår dotter var då 5 månader.
Du behöver flytta.
Nä..finns inga lägenheter..och var ska jag bo?
Fick jag som svar.
Så 30 augusti flyttade jag. Sa upp lägenheten så fick han göra vad han ville.
Dom där månaderna var sjuka.
Han skämdes inte.
Han letade inte.
Han förstod inte.
Betedde sig som om vi var ihop..bad om kramar och ville gosa.

Så nä.
2017 var inget trevligt år

Eller kanske ska se det som en vinst att jag kom ifrån E.

Jag hoppas verkligen att 2018 bjuder på trygghet och kärlek..åh vad jag saknar trygghet.

Av batmanbebis - 28 december 2017 22:35

Vi pratade lite idag.
Han har tydligen jobbat massor och känner att han är påväg att tappa sig själv så behöver pausa lite och plocka ihop bitarna.
Men han vill inte förlora kontakten med mig.
Det kändes lite bra iaf.

Så jag vetinte..hur lång är pausen?

Av batmanbebis - 26 december 2017 21:17

Började prata med en kille.
Vi chattade varje dag. Pratade i telefon.
Så rolig smart och trevlig.
Han ville fika..det blev middag på restaurant.
Mamma var barnvakt.
Han var fin.
Så otroligt lätt att prata med och verkade så trygg i sig själv.
Han ställde frågor jag öppnade mig..han lyssnade.
Fanns otroligt mycket attraktion mellan oss och jag blev knäsvag.
3 dagar senare sågs vi igen.
Hos honom.. F var på dagis.

Vi hade sex.
Och ja..det var inte meningen eftersom jag tänker att sex förstör.
Vi pratade massor och höll om varandra.

Skildes åt och plötsligt började jag överanalysera allt.
Undrade varför han inte sa godmorgon.
Jag blev bitchig och osäker.
Han förklarade att inget var konstigt..han tycker om mig. Han bad mig sluta överanalysera.
Det borde ha räckt.

Men jag fortsatte.
Han åker till sina föräldrar över jul.
Berättade att han kanske skulle vara lite off då.
Vilket gör mig osäker igen.

Han säger att han är väldigt stressad att de senaste 6 månaderna varit tuffa..att han måste ladda . Att det blir något positivt.

Då blir jag barnslig och typ tar det personligt.

Så jag tror att jag nu skrämt bort en otroligt fin kille och det gör mig så ledsen.
Jag blir så ledsen på mig själv!

Han sa att han behövde ta det lungt..allmänt.
Och jag accepterade inte det.

Så jag antar att nu är det bara att vänta.
Antingen tycker han att jag är sjuk som inte kan acceptera att han behövde lugn.

Eller så mottar han min ursäkt.
För jag skrev och bad om ursäkt att jag var så oförstående.
Han läste..men svarade inte.

Så jag får vänta..men det är så jobbigt.

Åh vad har jag gjort ?

Av batmanbebis - 6 december 2017 22:01

Jag är så jävla ledsen att vi inte blev en familj.
Jag är så ledsen för jag har insett att jag är 33 år och har nog aldrig varit kär på riktigt.

Jag nöjde mig med att han var snäll mot mig rolig och stöttande.
Jag nöjde mig med det lilla när jag borde begärt hela paketet.

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards