batmanbebis

Alla inlägg under maj 2018

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen.

Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket.

Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt.

Vilket gör att mitt hem är kaos.

F sover tidigt, somnar fort och sover tryggt så det r ju ett himla plus.

Men sen är det dusch, plocka, diska, duscha, ibland tvätt, sen laga mat till morgondagen

Jag ska nog göra storkok och börja frysa in


F blev äntligen frisk, kanonförkyld och ögoninflammation..

Hennes pappa smsade"det blir nog bra snart", när jag sa att jag skulle kontakta läkare för ögonen blev inte bättre

Han är verkligen ett jävla stöd, den där människan.


I lördags hade jag barnvakt och var på krogen

Det var INTE igår.

Bott här sen agusti och aldrig varit ute, så jag drog ut med en jag chattat med på nätet.

Var kul men svårt att slappna av när jag såg att klockan tickade iväg, det blev sent och jag hade bara barnvakt tills jag kom hem

Var hemma 03...F vaknade 05.45

Var verkligen som en zmbie den där dagen.

Men man behöver sånt där...Men mamma orkar inte ha henne över natten, jag hör det på henne...nångång kanske men ja..man vill ju inte fråga.


Men det var trevligt och idag slutade jag jobba 12 så vi träffades igen.


Men nu rusar tiden iväg och orken är noll så jag vek lite tvätt sen orkade jag inte mer:S





Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk.
Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se..
Fan

Av batmanbebis - 1 maj 2018 20:19

Idag var vi iväg och jagade cykelstol igen, det är säsong så det finns fan ingentans.

Och ekonomin tillåter inte en ny för 700 kr, efterom jag betalade 800 nyss för att laga min cykel.

Skulle spara endel tid med hämtning/lämning om jag hade en sån.


Idag fick F en dockvagn, har sett att hon lekt med en sån mycket på förskolan så nu hittade jag äntligen en.

Hon var så glad och körde runt med den i köpcentrumet och utanför.


Imorgon är det dags för jobb och förskola igen. Är rätt bra med promenaden på morgonen till förskolan iof, dagens motion på 25 min.

Men jag måste hålla mig rörlig nu att cykla är ju också motion iof, men det får inte bli som förut när jag bara åkte buss.


Och nu är det iskallt här plötsligt, brr!
Men ska visst bli kalasväder i helgen.


Det var väl det



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards