batmanbebis

Alla inlägg under september 2017

Av batmanbebis - 19 september 2017 20:47

Bloggade ju igår men inlägget verkade inte kommit med.
F är sjuk..hennes första förkylning. Är inte så farligt bara snor och hon sover helt ok.
Nu ligger hon hör bredvid mig och snarkar. Hör att det är snorigt så jag la en kudde under madrassen för att få ett mer högläge. Klockan är inte ens nio men jag tänkte nog försöka att sova. Trots att jag nyligen var sjuk med feber så börjar jag känna av förkylningen igen..sova är en bra medicin.
F bökar och snurrar på nätterna...har inte orkat prova med spjälsängen igen..är ju så smidigt att lägga henne i min säng.
Men ska försöka sen när hon är frisk!

Av batmanbebis - 17 september 2017 16:04

Fan jag är så jävla ensam..

Av batmanbebis - 6 september 2017 20:16

Det har gått sjukt fort..
Ibland skrämmer det mig när tiden går så fort.. Är som att jag är rädd att missa något..och får lite panik att man ofta bara har en chans..
Därför borde man inte gå och grubbla...vara arg i flera dagar..må dåligt..
För plötsligt har det gått veckor.

Jag mår bra
Sista tiden..eller från mars till augusti..var tuff.
jag är otroligt bitter på E. Tänker på att han aldrig gav mig några pengar.
Tänker på att jag försörjt oss 2 och bebis på en mammapeng.
Tänker på att han kommer få en fet lön nästa månad...och jag får inget av den.
Kan ju tycka att han borde ge mig i efterhand men det är bara att glömma.

Så ..gjort är gjort.
Men när jag sitter här och inser att bara flytten kostade mig 8000 kr så skulle jag behöva varje krona av honom.
Ska bli väldigt intressant att se vad han köper till F när hon nu i oktober fyller 1.
Jag tror han kan slå på stort..sådär onödigt ..om han har pengar.
Typ för att visa alla andra.

Han är en sån som skulle kunna köpa en radiostyrd bil för 1000 kr.
Eller en nalle från loppis.

Imorgon kommer Hon.
hon som jag strulade med för 2 år sedan.
Hon som nu flyttat tillbaka till Stockholm.
Som jag träffade varje dag innan jag flyttade.
Känna sjukt bra att Hon ska komma.
Härligt med sällskap sen är hon lättsam som fan.

Vetinte ännu vad jag har för känslor för Henne.
Men det som är bra är att ingen reagerar på när jag bjuder hem en tjej..haha
Syster har sagt bestämt att jag ska läka nu och inte hitta någon ny. Så när Hon kommer är det ingen som reagerar...Annat hade det ju varit om jag bjudit hit en kille.

Vi får se.
Hon gör mig glad och vi skrattar..och fan vad jag behöver det.

Av batmanbebis - 3 september 2017 20:18

Nu har jag och min dotter landat i nya lägenheten.
Flyttfirman var katastrof. Dom pratade inte svenska så vi förstod inte varandra. Och sjukt mycket mer saker. Jag och bebis skulle åkt till nya lägenheten 09.00 men fick inte åka iväg för firman..kaos!
Nya lägenheten blev städad och klar prick kl 12.

12 hade jag tillgång till lägenheten..mamma hämtade ut nyckeln och mötte oss där.
Helt slut på kvällen..pust.
Nu börjar vi komma lite iordning.
Så skönt att få hjälp av familjen..det är rätt svårt att packa upp när bebis röjer ?
Imorgon ska vi prova på öppna förskolan. Kul att hitta på något!

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards