batmanbebis

Direktlänk till inlägg 22 juni 2018

Vi lever

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar.
Såklart dåligt väder.
Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar.
Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på.
Jag tror att ensamheten kommer att äta upp mig. Men jag vetinte hur jag ska jobba bort den känslan..

Min dotter är sjuk.
Hon har råkat ut för något i sin fot så hon har inte kunnat gå på länge.
Vi har röntgat och gjort opererat. Tillslut blev det operation .
Det gör så jävla ont i mig att hon inte kan gå.. och min kropp skriker av att bära henne så pass mycket som jag gör.
Nu hoppas jag att operationen hjälpte och att vi slipper sjukhus

 
 
Ingen bild

Jag

23 juni 2018 01:28

Oj..krya på sig till F och glad sommar på er<3

batmanbebis

11 oktober 2018 21:48

åhh, läste detta nu...tack o detsamma!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Av batmanbebis - 1 maj 2018 20:19

Idag var vi iväg och jagade cykelstol igen, det är säsong så det finns fan ingentans. Och ekonomin tillåter inte en ny för 700 kr, efterom jag betalade 800 nyss för att laga min cykel. Skulle spara endel tid med hämtning/lämning om jag hade en så...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards