batmanbebis

Direktlänk till inlägg 21 april 2018

Flossa

Av batmanbebis - 21 april 2018 22:19

Så , jag har så tråkigt så jag sitter och tittar på folk som dansar flossa på youtube.

Tydligen var det nån backpacker boy som kom på dansen, stämmer det?
Hittar ingen vidare info om vem han är dock.


Ännu en dag med sol,men blåsigt.

Vi var på öppna förskolan för enamstående, idag skulle dom bjuda på lunch.

Onödigt och tråkigt.

Men F tyckte det var roliga leksaker där och tyckte väl det var kul.

Jag tycker bara det är så tråkigt att varjegång vi varit där så är det bara äldre barn, alltså 8+.

Hade jag haft en 8åring hade ju jag inte gått till en öppen förskola med hen iaf.

Sen skriker föräldrarna och hotar sina barn, barnen springer slåss och brottas och testar sina mammor.

Inte vidare mysig eller trevlig stämning, inte pga barnen, utan mammorna.

Dessa jävla hot hela tiden.

Och en mamma, som var där med 3 barn, började mobba sin unge"du är som en 2åring nu, jo du är fan 2 år..fan så barnslig du är"
För att han inte ville äta maten.

Han började gråta och var upprörd och ville inte äta.

Vilket säkert är otroligt jobbigt att göra inför andra okända människor, så det gör fan inte saken bättre att hans mamma börjar håna honom sådär...nää fy!


Sen gick vi ner på stan, en promenad på 40 min, härligt:)

Köpte en höst/senvår jacka, nedsatt från 799 till 200 kr...dock lite tveksam till den, den var i silver:D

Köpte iaf en i silver till F också så vi kan matcha sen:)
Gillar udda grejer, men numer kan jag ångra mig lite ibland och tänker att det kanske är för udda för mig, numer.

Kommer ju dessutom dröja typ 4 månader innan jag kommer ha den :D


Skulle köpa en solhatt till F, men vetinte hur andra föräldrar gör för hon kastade av sig allt vi provade


Imorgon är det söndag och jag hade gärna grillat med några vänner, tagit en fika på stan eller haft picnic.

Men har inga vänner, och sånt märks mer när vädret börjar bli varmare..

Jag ska få ett mer socialt liv! Min dotter ska inte behöva se sin mamma alltid vara ensam


Frågade E om han kunde komma i helgen, eller nästa helg...för jag skulle vilja hitta på något.

Men han jobbar tydligen, båda helgerna...kul schema han har då


Så imorgon skulle han ringa så skulle vi "Planera umgänget"
Nu är det ju bara så att jag kommer chocka honom med att nu jobbar jag.

Dvs, jag kommer INTE kunna möta honom vid tåget, som alltid

Jag kommer INTE kunna låta vår dotter vara hemma från förskolan....han vet inte ens var förskolan ligger så jag vetinte hur han ska göra om han dyker upp en vardag...

Men såhär blir det , har försökt o tjata att han måste hämta henne nångång så han i framtiden vet var dagiset ligger


Så han får ta henne nån helg , vilket är fine by me för jag vill ju hitta på något o lättare än på en vardag:)

 
 
Ingen bild

Anna

22 april 2018 16:32

Kan du inte skriva ett inlägg i nån facebook grupp i staden där du bor och fråga om det finns andra i din situation som vill ha vänner att träffa och umgås med? Tror säkert det finns många! Gäller bara att hitta dom 😄
Jag är i någorlunda samma sits som du var i förr. Vill ha barn men det går inte. Så vi försöker med donator men har inte lyckats än.

batmanbebis

30 april 2018 21:56

den här staden är svår och jag tycker också det e svårt o skriva så bara, för vill inte riskera att det kommer massa knäppa som vill ses. Jag har ju svårt för nytt folk.
åh okej..har ni gjort utredning? Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards