batmanbebis

Alla inlägg under september 2014

Av batmanbebis - 30 september 2014 20:02

Har varit möten och föreläsningar hela dagen, har varit intressant.

Käkade lunch utomhus, jisses vilken värme vi hade det idag.

Eftersom jag skulle sitta hela dagen så cyklade jag till jobbet idag, hah vilken kondis man har.


Köpte färsk mynta idag, det är inte så himla lätt att få tag i faktiskt, finns ju på sån krukväxt men det är oftast väldigt få små blad på dom.

Men nu hittade jag en hel knippe, för 15 kronor!

Jag använder mynta i att ha i vattnet, mynta ingerfära och citron är jätte gott!


Sen är ju en mojito, riktigt gott också, men den får vänta till helgen:)


Ska köpa CD skivor imorgon så att jag kan lägga över låtarna jag spelade in i lördags.

Pappa sa"jag vil ha en skiva!!" och jag blev så jävla glad.

Trodde aldrig att han skulle visa något intresse för det.


#mynta #sjunga #föreläsning #tips #hälsa #batmabebis

Av batmanbebis - 28 september 2014 21:25

En badguy som lider av en dödlig sjukdom.

Han bestämmer sig för att träffa sin dotter och fru igen, efter fem års jobbande långt ifrån dom.

Han vil llära känna sin dotter innan han ska dö.


Men någon erbjuder honom att testa ett motgift mot hans sjukdom

Men då måste han gå tillbaka till att vara badguy lite till och hjälpa denna person.


En riktigt bra film, med action och en pappa som försöker få en relation till sin dotter.


Sevärd!



8/10


#drama #action #relationer #film #tips

Film · Tips
Av batmanbebis - 28 september 2014 21:20

Under en hel natt så blir allt lagligt.

Även mord är tillåtet.


Detta är andra delen av filmen The Purge.

Nämligen The Purge Anarchy.


Vissa väljer att låsa in sig och vänta.

Andra behöver inte oroa sig alls pga det säkra skyddet.......eller?


Hur konstigt det än låter så kan även denna natten missbrukas.


Se filmen, den var fan bra!


7/10

#drama #action #pirrigt #tänkom

Film · Tips
Av batmanbebis - 28 september 2014 17:53

FTR

Av batmanbebis - 27 september 2014 19:53

Ska jag ta mig till stan imorgon?


H&M har, handla för 500 kr får 100 kr i rabatt.

Kappahl har REA på alla jeans.


Jag har shoppat väldigt mycket nu iof.


Här är ett av de senaste fynden:


 


och dessa



 

Men ja, shoppa ger mig sinnesro.

Skulle behöva jeans, och fler långa tröjor som man kan ha på jobbet.

Vi får se


#shopping #rosa #batman #tips #sinnesro #spendera #batmanbebis


Av batmanbebis - 27 september 2014 19:46

Jag har alltid gillat barn så länge jag kan minnas.

Umgicks när jag var yngre mycket med min kompis som då hade en ettårig dotter, och det var sjukt hur mycket jag tog hand om henne.

Vi umgicks varjedag, båda arbetslösa typ 20 år.

Jag badade henne, bytte blöja på henne och matade henne, hon var en riktigt enkel bebis.

Även när min kompis var hemma så ville jag göra dessa saker minns jag, lägga henne och tillomed byta blöja

Minns dock att jag brukade ropa på mamman om det var bajs,hahaha


Lärde känna en tjej, vi kan kalla henne Sara.

Hon fick barn med en man efter ett ONS.

Tror mannen blev utvisad och han är idag inte med i bilden alls.

Hennes dotter är verkligen otroligt söt,

Nu har vi inte umgåtts mycket alls, svårt att umgås mer och lära känna varandra mer när man har olika liv.

Men har sett dom lite vid bussen och på stan, och jag inser att hennes dotter ler aldrig.

Alltid sur.

Jag kom på mig själv med att ropa hennes namn och gulla, för att hon ska le.

Och det gör mamman lite nervös.


Hon kontrar med"hon är trött", eller de vanligaste "hon är blyg".

Men va otroligt tråkigt det måste vara att ha en unge som bara ser sur ut.

Och va dåligt av mig egentligen och tycka annorlunda om ett barn bara för att hon aldrig ler.


Träffade min kompis barnbarn idag iallafall i centrum

Jävlar va han log med hela ansiktet, gud, man blir verkligen varm i hela kroppen när ett barn ler och vinkar.


Vill också


#längtan #bebis #sur #svårt #vänner


Av batmanbebis - 27 september 2014 19:36

Det var himla kul!

Den första låten sjöng jag tre gånger, sen var min röst helt slut.

Sen valde vi ut de partier som var bäst och det mixades ihop, tog rätt långt tid.


Andra låten sjöng jag bara två gånger och jag lät väldigt likt på båda, så där gick det fortare.


Fick låtarna på CD och skickade på MP3.


Kul!


Men när jag kom hem så skulle jag lyssna på CDn i in bärbara dator och det lät inte bra.

Det typ skrålade.

Lyssnade på MP3 filerna också, samma där.

Varför är det så?

Måste man ha värsta utrustningen för att det ska låta bra eller?

Fan va besviken jag blev.


Har såklart mailat killen som jag var hos idag men jag känner mig orolig

Alla dessa pengar och TID, tänk om det alltid kommer skråla?!?!?!


#studio #sång #inspelning #mixad #tid #halsont #spännande

Ego
Av batmanbebis - 26 september 2014 23:12

Vad jag är trött på att prata om kärleken.

Igår blev allt som vanligt igen, dvs...jag...sur.

Alla tankar på hurvida jag är kär, är vi rätt för varandra, vad vill jag varför är jag arg? knäpp.

Jag orkar inte.

Jag orkar inte träffa någon ny, jag vill inte träffa någon ny känner inget behov av någon ny.

Men är absolut inte lycklig.

Eller, känner mig inte sådär lycklig, som jag tror att det ska kännas.


Jag vetinte längre.

Dagarna blir till månader och månader kommer bli till år, och jag sitter här, med samma problem och samma tjafs.


Sitter här och funderar hur det känns att vara lycklig.

Sitter här och funderar på hur jag ska bli gravid när vi inte har sex.

Sitter här och funderar om jag ska ge mig fan på att ha sex, för chansen att bli gravid.


Känns fan inte som ett alternativ att det aldrig blev några barn för att jag och min pojkvän tjafsade jämt, men vi levde ihop i hela livet iaf.

Olyckliga barnlösa och i konflikt.


Brukar skrika på E att han ska gå, stick bara, lämna mig för fan!!!

Och jag menar det, just då.

Han svarar alltid med, aldrig i livet, jag går ingenstans


Men varför i helvete vill DU ha det såhär för?


#pojkvän #relationer #uppror #tårar #ilska #borderline #stick #fanfanfan #gravid #längtan #omöjligt #liggförbebis

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards