batmanbebis

Alla inlägg under september 2014

Av batmanbebis - 7 september 2014 16:23

Igår besökte jag en loppis tillsammans med min vän och hennes vän, samt deras bebisar.. kan ju säga att man kände sig lite utanför. Bebis bebis bebis.hon har en sån vagn och bla bla. .
Under den här helgen har jag funderat på om jag är redo för barn. Jag har längtat ihjäl mig och varit ledsen. ..insåg också att jag absolut inte kan bo kvar i min lya. .för lite golv..barn behöver verkligen space. .

Hur får folk lägenhet. .är fan svårt!

Av batmanbebis - 7 september 2014 16:15

Påväg hemåt efter en helg på vift

#away #landet # hem #söndag

Av batmanbebis - 5 september 2014 20:47

Nu sitter vi på tåget till våra vänner. Blev sent och tåget är as fullt.
Jag var snabb att ta av mig skorna.. Och som vanligt är det någon som ska börja prata med min pojkvän..haha

#resa #osocial

Av batmanbebis - 5 september 2014 07:27

Av batmanbebis - 4 september 2014 21:28

Läskigt många kändisar som dött nu måste jag säga..


R.I.P


 

Av batmanbebis - 4 september 2014 21:20

 


För en tid sedan bloggade jag om dessa droppar som jag har skickat efter.

Är super sugen på att testa dessa i yogurt men är för stressad och trött nu.

Jag beställde smaken coconut, helt enkelt för att jag gillar kokos.

När jag googlat runt har jag läst att caramel är måååångas favorit.


Ikväll testade jag att ha några droppar i iskallt vatten med is, ohhhh såååå gott ska jag säga!

När du dricker sött, NYTTIGT sött, så blir du inte sugen på sött efteråt, enkelt va?


#stevia #tips #coconut #hälsa #socker #sockersug #mums #testa #smaksätt

Av batmanbebis - 4 september 2014 17:44

I helgen ska vi åka iväg till vänner som bor en bit bort.

Vi kommer att komma dit sent fredag kväll och åker hem söndag eftermiddag.

Såhär säger min kompis.


"ni behöver inte ha med er mat, vi står för det"

Eh...okej?


Om jag åker tåg i två timmar så tänkte jag ju inte ha en matkasse som jag kånkar på.

Om vi på plats behöver handla, så handlar vi...Detta är inget man brukar säga innan?


Vi kommer på besök, ska hjälpa dom med lite fix i hemmet, så ja,...jag räknar med att dom står för maten?


Är jag trög nu, men sådär uttrycker man sig väl inte?


#trög #övernatta #add #social #bortrest

Ego
Av batmanbebis - 4 september 2014 17:26

Prisoners(2013)

Fyfan vilken bra fiiiiiiiiiiilm!


Två flickor försvinner på Thanksgiving. Familjerna tar hjälp av polisen men tycker inte att det går nå vidare så dom tar saken i egna händer, kanske ena pappan mer än den andra.

Misstänkta förhörs och släpps.

Denhär filmen är rå och spännande.

Den har en skön twist och man känner sig som en dektektiv när man kollar.

Man försöker utreda varför flickorna försvann, vem var hur!


9/10


SE DEN


#prisoners #drama #kriminalare #tips #film #awesome #sevärd #movie #great


Film · Tips

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards