batmanbebis

Direktlänk till inlägg 10 april 2018

Männen i mitt liv, just nu

Av batmanbebis - 10 april 2018 12:10

Ja alltså..dejten, vafan ska man säga?


Jag fick nåt ryck och skrev att jag saknar honom.

Och som vanligt när det gäller känslor så vet jag inte.

Jag tror inte jag saknar honom, jag saknar nog att vi gjorde saker, hånglade, skrattade och hade kul.


Men jag skrev, jag saknar dig.

Han skrev. Vad gör du på lördag?
Jag svarade

Han började prata om sina husdjur.

Och det är rätt lustigt..och jobbigt när man inte får sina känslor bekräftade.

Typ..detsamma, okej, eller aha..


Jag blir inte ledsen för han är ju konstig, och det konstiga hade eskalerat definitivt så jag e glad att det märktes nu.

Men besviken är jag, att han var så bra o kul på 4 dejter

Hur kan man ha en sån sprudlande personlighet, vara så fysisk som han var...men sen absolut inte vilja sätta ord på det.


Jag skrattade och sa "här skriver jag att jag saknar dig och du skriver om dina djur"

"fortsätt sakna då ;)" skrev han.
Då blev det mer en nedvärdering och jag sa

Näää det går över, väldigt snart

Då skulle han skoja om det också och jag gav upp och sa att nu ska jag kolla på färg som torkar.


Fast vi inte har nån kontakt knappt så frågar han vad jag ska göra på lördagen...

Ja jag ska nog sluta försöka förstå mig på honom, det går inte.


Den andra killen var här..han som varit tydlig med att han inte vill ha seriöst.

Han är sjukt trevlig och det var faktiskt en rätt okej känsla att kramas och mysa och veta att "här blir det inget"

Jag har nog aldrig gjort det.

Utan killar ska ljuga om att dom vill ha nåt, bara för att få ligga typ.

Men här visste jag. Han vill inte ha något fast nu för hans liv är för knepigt och  har varit väldigt knepigt..han måste landa.

Men han är så jävla vettig och smart så jag vill gärna ha honom kvar i mitt liv på nå vis.

Men jag måste också på någotvis vara vaksam så inte detta blir destruktivt..Inte just hans och min relation men min relation med män.

För det är ju faktiskt redan 3 st..på 7 mån.

Fast sen tänker jag ÄH, leva livet..ellerhur?


Och igår började jag prata med en annan kille som bor i närheten.

Det är också bara jävligt kul att prata med vuxna människor, även om det bara är på chatt och ibland telefon.

Jag träffar ju i princip ingen vuxen, känns som jag aldrig får vara vuxen och det gör mig smått galen.


Så att få prata om livet, intressen och typ vad man kollar på på tvn..bara det lilla är för mig så värdefullt nu på kvällarna.


Nånstans vill jag kanske ha en relation..men samtidigt inte en hel relation så kanske vill jag bara dejta?
Eller ligga?
Eller ha en sån vän som han jag träffat?

Men han kan träffas väldigt sällan, så vad blir det för vänskap?


Nej nu går tiden fort, jag tvättar och har sökt jobb strax ut i solen och till förskolan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards