batmanbebis

Alla inlägg under april 2015

Av batmanbebis - 26 april 2015 20:08

Nu har han åkt.
Imorgon ska jag till sjukhuset där vi gjorde utredning. Sen ska jag shoppa.
Tog semester imorgon.

Och har ätit denna goding.kvarg blåbär digistive och ananas.

Av batmanbebis - 23 april 2015 21:24

Det är ju förjävla kul när en sjuåring går och nynnar på"slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever"

hahaha.

Har precis suttit och tryckt i mig ostbågar.

Jävligt onödigt

Jag verkigen frossar när jag äter, hetsäter liksom och sånt är aldrig nyttigt.

Nu sitter jag och gurglar sesam olja iallafall, haha som om det skulle göra saken bättre?


E åker förmodligen på måndag.

Så han kan inte följa med till sjukhuset på besök.

Hade inte direkt räknat med honom och det är ingen undersökning ellernåt så det går bra.

Men klart inte kul alls att han åker, det var rätt jobbigt sist men det var också väldigt tufft på jobbet när han var borta.


Har länge haft en tanke på att börja träna.

Behöver gå ner i vikt(som jag behövt i hela mitt liv)

Men vill också göra något efter jobbet, och jag tror inte heller kroppen är gjort för att jobba och sen hem och dega i en soffa.

Men jag måste hitta någon att träna med och då blev det svårare.

Mina kompisar har dålig ekonomi, hatar träning eller problem med kroppen.

Så jag kom och tänka på mina kollegor, eller iaf en kollega som jag skulle kunna fråga

Så jag tänkte att jag mailar fan henne imorgon och frågar.

Hon är i 40 års åldern med adhd så hon passar mig nog perfekt:P

Tror det skulle va himla bra för humöret också att träna!

Ska bara hitta vilken träningsform som kan kunnas funka för mig, så man inte blir avskräckt som alla andra gånger förr när man testat gym.

Gym är ju verkligen inte min grej.

Kanske zumba?


Uhheääääk, hela jag luktar plötligt ostbågar.

Fick en sån äckladskänsla.

Kanske ska jag slänga det som finns kvar i påsen...HAH, det har fan aldrig hänt.

SLÄNGA OSTBÅGAR?!


Natti.



Av batmanbebis - 23 april 2015 17:40

Till er som (kanske) har fördomar mot klädkedjan Axelssons.

Sluta upp med det!
Dom har inte bara "tant kläder" utan just precis nu har dom jätte mycket fint.

Dom har även fått in massor med snygga klänningar och tunikor, så in och fynda!

Är så mätt efter min sallad så orkar inte resa mig upp och fota det jag köpte, hahaha....

Kanske sen.


Annars?
Kanon dag på jobbet.

Varit iväg på förmiddagen så dagen på jobbet blev kort, och solig.

E är hos en kompis och kommer hem imorgon så nu ska jag sträcka ut mig i soffan och soooofta.

Nästa vecka åker han och är borta en månad.

Det är fortfarande jävligt bajsigt:P


#crapface #kläder #tips

Av batmanbebis - 21 april 2015 18:47

Efter nog två veckor så kan jag nu bita ihop!
Har haft svullet tandkött nu as länge, men nu kan jag  bita ihop, OH YEAH!

Och jag som gick ner i vikt när mitt tandkött var svullet, hahaha.

Kommer jag att gå upp igen?


Idag har jag gäspat och varit trött hela dagen.

Trodde att de nya ägglossningstesten skulle kommit idag men det gjorde dom inte.
Så kommer inte att kunna testa hela cykeln denhär gången, undra om ägglossningen kommer ens?


Idag var det verkligen fantastiskt väder, varit ute hela dagen på jobbet.

Det är verkligen en fördel med mitt jobb att vi får vara ute, fyfan för o sitta inlåst på ett kontor...huua!


E blir nog hemma hela veckan nu iallafall, han skulle ju egentligen åkt torsdag till Småland igen men han måste till skattekontoret sen hade morfars bil tydligen gått sönder.



Av batmanbebis - 20 april 2015 17:53

haha, förra inlägget avslutades hastigt.

Hade bestämt mig för att attackera min pojkvän när han kom ut från duschen.

Sagt och gjort.


Nu ska han ut på en promenad och jag passar på att blogga lite..igen.

Nu ska jag googla lite om information om kurser om specialpedagogik, ja preciaa...jag är lite sugen på att plugga:)


Fan E ska kanske vara borta i hela maj.

Fina glada soliga maj där man verkligen vill springa ut och vara kär och göra saker ihop.

Men jag ska försöka få ihop en knytis med mina nyfunna vänner, hoppas det funkar.


Har även slängt en blick både en och tre gånger på resor till...Tjeckien!

Kom upp som billiga alternativ och jag forskade vidare och det lät ju as mysigt!!

Verkar billigt och en heldel att se

Jag vill så gärna åka och se saker nästagång, hellre än bara sol och bad.

Ska tydligen finnas ett tortyrmuseum, och sånt gillar jag..haha inte direkt att jag gillar tortyr men ah, älskar historia.


#tjeckien #resor #april #batmanbebis #relation #pojkvän #par #kärlek #försöka #hopp #studier

Av batmanbebis - 20 april 2015 17:18

Idag är jag kär.

Kom hem till god lagad mat och satte mig efter maten och pratade med E.

Det är snart dags för honom att åka iväg igen.

Hans morfar ska bygga hus och han ska hjälpa till..

Känns as jobbigt faktiskt att han ska iväg igen.

Denhär gången blir det nog en månad han är borta, bajs det kommer bli as jobbit!

Men det är så härligt att höra honom berätta om småland. Om de tysta skogarna, arbetsdagarna, lugnet och att han känner sig duktig.

Det som egentligen känns värst är ju att jag kommer att ha ägglossning och han kommer inte att vara hemma.

Ska på återbesök på Sophia hemmet och han kommer inte kunna följa med

Men ja, det är viktigt att tjäna pengar och det vore barnsligt och korkat om han struntade i/kom hem tidigare för att jag saknar.

Han åker förhoppningsvis igen med sin syrras pojkvän och dom kommer väldigt bra överens...KUL!


Nu ska jag attackera honom !

Av batmanbebis - 19 april 2015 21:32

E är nu hemma igen.

Känns inte woho, känns inte sådär som på film.

Vetinte va mina känslor håller på med egentligen.

Men har aldrig förstått mig på dom, så varför nu?


När E var borta så började jag nån slags bearbetning.

Som jag gjort förr när man ska glömma en dum kille.

Medans en del av mig sa HALLÅ du ska inte glömma, han kommer ju sen.

Så när min pojkvän stod i dörren så var det hej hej.

Nu vet jag dessutom att han bara ska vara hemma ett tag och sen iväg igen.

Och det gör att jag inte riktigt vill involvera mig, känns det som........idag.

För så är det.

Det jag känner idag behöver inte finnas där imorgon.

Har varit fantastiskt väder idag, och jag har suttit inne, och hemma.

Känner bara att jag vill softa gärnet ibland, för veckorna är så stressiga,

Men jag skulle nog må bra av att umgås med vänner, utan alkohol och utan karaoke.

Alltså det är LÄNGE SEN.


Det visade sig också rätt tydligt nu när man var ensam dom här dagarna.

Att det kändes konstigt att inte komma hem till någon.

Om man såg något roligt på nätet så fanns det ingen man kunde berätta det för.

Visst kan man ringa upp syrran helt spontant, men inte samma sak.

Jag har sagt det så många gånger förr, jag behöver ett större socialt nätverk.

Eller...egentligen inte större utan börja fråga runt om folk vill umgås, ta en kaffe och snacka.

För jag har sagt nej till sånt så många gånger, varför?


Ny jobbvecka väntas iallafall.

Woho.


#jobba #arbetsliv #känslor #humör #relation #iväg #utbrott

Av batmanbebis - 18 april 2015 17:52

Jag tror håret mår bra av att du byter shampoo ibland.

Jag kör inpackning engång i veckan och balsam varje gång, eller färgbomb.


 


Kan verkligen rekomendera detta märke.

Jag kör på Brunette Goddess.

Men jag VARNAR, den luktar verkligen godis, typ sockervadd eller nåt, så himla smaskig.

Jag har shampot, balsam, balsamspray och glansspray, MUMS!


 

Två gånger i veckan använder jag skrubbhandskar. Kroppen vaknar verkligen av detta tycker jag.

Skrubbar rätt hårt så jag blir röd men jag älskar resultatet av ren hud!


#dusch #tips #shower #bedhead #ren

Bild · Tips

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards