batmanbebis

Alla inlägg den 10 april 2015

Av batmanbebis - 10 april 2015 18:14

Ännu ett gravidbesked på facebook.

Först trodde jag att karma spottade mig i ansiktet, varför alla dessa jävla graviditetsbesked??!
Sen insåg jag att många på min facebook är ju i 30 års åldern eller lite mindre och då är det ju ofta man skaffar familj.

Så det är ju inget konstigt om folk blir gravida.

Men nu är det ännu en, hon ska ha i oktober.

Själv sitter man här och vet att pojkvännen inte kommer att vara hemma under nästa äl.

Så denna månaden är det ingen press ens.

Kommer inte bli sorgligt med mens och inget hopp.

Däremot är ju tanken att jag ska testa med ÄL stickor för att kunna börja med progesteron salvan, och det lär ju vara jävligt enerverande om dom testen ger utslag och jag inte kan ligga, ahh!!


Så nu är det ju bekräftat.

Inget barn föds 2015.

Känns fan sorgligt.

Julafton kommer att bli förjävlig, julafton är värst som barnlös.

Jävligt normalt att börja tänka på julafton i april, jätte.


#längtan #helvete #vårtur #fertilitet #progesteron #ägglossning 

Av batmanbebis - 10 april 2015 18:01

 

Köpte nya glas.

Ska skärpa mig och sätta in fler bilder i bloggen, det är ju kul!

Jag älskar dödskallar så detta var för mig ett MÅSTE.


Idag har det varit sista dagen på påsklovsveckan för barnen.

Dagen har varit lugn och kanonskön!

Vi grillade till lunch och åt mellanmålet ute.

Så jävla jobbigt att jag har haft ont i tandköttet nu i tre dagar, har fan aldrig haft ont så länge.

Brukar kunna köra med flux eller oilpulling så brukar det försvinna.

Är längstin så det gör ju ont när jag gapar och efter måltid måste jag skölja munnen.

Bokade faktiskt tid hos tandläkaren på tisdag ifall det inte gått över.


Nu sitter jag här första helgen utan pojkvän och dricker ett stort glas med sprite:)

Har sedan en stor sallad som jag köpt som jag ska äta, omnomnom.

Pratade med E på telefon idag och dom hade varit ute och vandrat i skogen i flera timmar igår, gått vilse och hittade en gammal båt mitt ute i ingenstans som dom lånade en stund och paddlade runt.

Det låter som att han har det jätte bra och det känns väldigt bra.



#oilpulling #tandläkare #suck

#love #dödskalle #shopping

Bild · Tips

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards