batmanbebis

Alla inlägg under november 2017

Av batmanbebis - 15 november 2017 21:00

Nu är F inskriven och har börjat på förskola.
Hon trivs och det känns verkligen bra.
Jag har skrivit in mig på AF och anmält mig till a-kassan.

Är så häftigt att se att hon börjar få en personlighet nu.
Nästan alltid glad men bestämd.

Att ha ett till barn känns väldigt långt borta men jag skulle gärna vilja vara gravid igen. Och denna gång få hela paketet.
E intresserade sig aldrig över min mage och följde absolut inte graviditeten med intresse.
Men det gjorde egentligen inget men skulle varit så fint att få dela en så häftig grej med någon annan
. Som är precis lika förväntansfull.
Men jag blir äldre..
Och F skulle nog behöva vara typ 4-5 år för att man ska orka.
För det är ju så...ser mig alltid som ensamstående och jag klarar inte 2 Små.

Och det suger verkligen att vara singel.
Jag älskar att jag kom ifrån E och det kaoset vi hade.
Men jag saknar uppmärksamheten.
Spontana kramar..
Att alltid ha någon att prata med.

Jag kan inte vara spontan och dejta.
Dra ut på krogen.
Det är svårare att vara singel med barn.

Ska kanske fokusera på jobb utbildning och framtid men behöver en kram.

Av batmanbebis - 4 november 2017 20:02

Nu har jag blivit 33.
Efter ett missförstånd så blev det ingen barnvakt.. och ungen utgång för mig.
Känns rätt tråkigt.
Hon är här nu..och kom hit också för att vi skulle ut.
Men men.
Är jag glad att det inte var super planerat typ kryssning eller nåt.
Vi åt thaibuffe och jag fick paket!
Av Henne fick jag en ros doppad i guld.
Halvdog när jag öppnade presenten.
Jävlar den måste ha varit dyr ,var min första tanke.
Sen ger Hon mig dessutom ett presentkort.
Blev jätte glad. Men också lite ångest och typ men ååå. För det var mycket pengar.

Idag var vi på barnloppis. Köpte kläder att ha på förskolan.
Gummistövlar och skor från kavat.. 10 kr styck!
Inne på Cubus hade dom köp 3 betala för 2 så jag passade på att köpa body och byxor i ull till F. Sen ett par galonvantar. Perfekt!
Nu är hon redo för förskola!
Har köpt klisterlappar med hennes namn så ska sitta mig och märka kläder.
Imorgon ska vi till Leo Leksand

Så kul när helgerna är fulla med aktivitet

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards