batmanbebis

Direktlänk till inlägg 20 april 2015

Snabba ryck

Av batmanbebis - 20 april 2015 17:53

haha, förra inlägget avslutades hastigt.

Hade bestämt mig för att attackera min pojkvän när han kom ut från duschen.

Sagt och gjort.


Nu ska han ut på en promenad och jag passar på att blogga lite..igen.

Nu ska jag googla lite om information om kurser om specialpedagogik, ja preciaa...jag är lite sugen på att plugga:)


Fan E ska kanske vara borta i hela maj.

Fina glada soliga maj där man verkligen vill springa ut och vara kär och göra saker ihop.

Men jag ska försöka få ihop en knytis med mina nyfunna vänner, hoppas det funkar.


Har även slängt en blick både en och tre gånger på resor till...Tjeckien!

Kom upp som billiga alternativ och jag forskade vidare och det lät ju as mysigt!!

Verkar billigt och en heldel att se

Jag vill så gärna åka och se saker nästagång, hellre än bara sol och bad.

Ska tydligen finnas ett tortyrmuseum, och sånt gillar jag..haha inte direkt att jag gillar tortyr men ah, älskar historia.


#tjeckien #resor #april #batmanbebis #relation #pojkvän #par #kärlek #försöka #hopp #studier

 
 
DmPCOS

DmPCOS

22 april 2015 07:48

Vad jobbigt att han ska vara borta en hel månad! F är iväg på lite uppdrag till huvudstaden ibland men mån-fre då. De tycker jag är mkt hehe

Om ni har möjlighet så åk till Prag! Vi var där å det var såå bra, extra roligt så allt är så billigt, hälften av den svenska valutan. vi utforskade deras gamla stan (läcker stor katedral där jag lätt hade kunnat gifta Mig), gick på lite ordnade turistturer, kollade in tortyrkammaren ;) å gick på öl å absinttur :D å var på djurparken mm. vi var där mån-fre. Men vi vill tillbaks! Mkt öl blev de å deras goda tilltugg till det, en stor friterad gul lök som såg ut som en näckros med vitlöksdipp. Vi var där i början på aug, super! Passade oss som inte är så mkt för solsemester :)

http://www.drommamedpcos.bloggo.nu

batmanbebis

23 april 2015 17:39

WOHO nu blev jag ännu mer sugen!
ja det suuuger att han ska vara borta, men det ger pengar:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards