batmanbebis

Direktlänk till inlägg 26 december 2017

Jag träffade en man

Av batmanbebis - 26 december 2017 21:17

Började prata med en kille.
Vi chattade varje dag. Pratade i telefon.
Så rolig smart och trevlig.
Han ville fika..det blev middag på restaurant.
Mamma var barnvakt.
Han var fin.
Så otroligt lätt att prata med och verkade så trygg i sig själv.
Han ställde frågor jag öppnade mig..han lyssnade.
Fanns otroligt mycket attraktion mellan oss och jag blev knäsvag.
3 dagar senare sågs vi igen.
Hos honom.. F var på dagis.

Vi hade sex.
Och ja..det var inte meningen eftersom jag tänker att sex förstör.
Vi pratade massor och höll om varandra.

Skildes åt och plötsligt började jag överanalysera allt.
Undrade varför han inte sa godmorgon.
Jag blev bitchig och osäker.
Han förklarade att inget var konstigt..han tycker om mig. Han bad mig sluta överanalysera.
Det borde ha räckt.

Men jag fortsatte.
Han åker till sina föräldrar över jul.
Berättade att han kanske skulle vara lite off då.
Vilket gör mig osäker igen.

Han säger att han är väldigt stressad att de senaste 6 månaderna varit tuffa..att han måste ladda . Att det blir något positivt.

Då blir jag barnslig och typ tar det personligt.

Så jag tror att jag nu skrämt bort en otroligt fin kille och det gör mig så ledsen.
Jag blir så ledsen på mig själv!

Han sa att han behövde ta det lungt..allmänt.
Och jag accepterade inte det.

Så jag antar att nu är det bara att vänta.
Antingen tycker han att jag är sjuk som inte kan acceptera att han behövde lugn.

Eller så mottar han min ursäkt.
För jag skrev och bad om ursäkt att jag var så oförstående.
Han läste..men svarade inte.

Så jag får vänta..men det är så jobbigt.

Åh vad har jag gjort ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards