batmanbebis

Alla inlägg den 29 maj 2017

Av batmanbebis - 29 maj 2017 20:45

Älsklingen somnade redan 18.00 lille sötnos.
Idag serverade jag ägg till frukost och märkte en gnällig bebis som inte ville äta..sen stånkade hon så jag tog henne till pottan och efter en kort stund bajsade hon!

Fick en synth av mormor med massor av olika djur som vi spelade på tillsammans när pappa hade vaknat.

Fick nys om en lägenhet idag. Ringde hyresvärden och hon ska besiktiga den nästa vecka och sen ringa mig..spännande!
Är otroligt hur olika det är på län vad gäller lägenhet. I Stockholm kan du knappast ringa och fråga efter en lägenhet i de stora bolagen och få en visning bara sådär.

Imorgon ska dom kolla vattenledningarna i alla lägenheter. Hatar när dom ska komma in och kolla.. men det är ju absolut inte samma ångest som i förra lägenheten..fy den var hemsk.

Bebis somnade i sin säng idag hon har haft svårt att sova där de senaste dagarna så hon har legat i min..Kommer nog flytta över henne när hon vaknar för amning inatt..är så mysigt att ha henne nära!

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards