batmanbebis

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2017

Det går fort nu..

Av batmanbebis - 18 augusti 2017 14:49

Mamma kom hit för att hjälpa mig att packa. Det är mycket och mina svårigheter visar sig i dessa situationer.
Bebis hänger i våra ben..leker ibland gnäller ibland..så det blev svårt att packa när hon var här. E drog till en kompis så min kompis ställde upp som barnvakt. Guld värt.
Så vi har fått massor gjort.
Jag har extremt mycket kläder..Alltså sjukt.

Internet blev avstängt och jag sa att jag inte hade råd.
Han har flera gg sagt..ska du inte betala den nu..fett tråkigt ju.
Haha nä..inte för mig.
Men klart är man hemma en hel dag så blir det nog tråkigt.
Jag är med bebis och hinner inte sitta vid datorn.

Nu är min mamma och bebis i centrum
Jag har färgat håret..duschat ätit och rakat benen.
Nu sitter jag och saknar min bebis..
Jag har inte varit själv hemma 1 gång sen hon föddes.
Och ikväll ska hon vara barnvakt!
jag är så extremt peppad för utgång.
Har tillomed skickat mamma till bolaget.
Var väldigt längesen jag drack också?

Känns tryggt att lämna henne med mamma och det är viktigast.
Hon ska lägga henne och det kommer nog gå bra. Mamma sa att hon sover med henne också...Alltså kommer jag få sova ensam också...mycket nytt?

Så nu har jag provat kläder och går och sjunger för mig själv.
E sover så jag kan gå lättklädd och avslappnad.
Men inget sitter snyggt tyvärr så vi får se.
Gått ner i vikt efter förlossningen och brösten är annorlunda.

Om 3 timmar sitter jag med en cider..avslappnad och sista kvällen med gänget innan flytt ?

Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards