batmanbebis

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av batmanbebis - 26 oktober 2014 21:34

Blev medlem på familjeliv.

Läser allas berättelser och det börjar göra ont på vänster sidan, äggstockarna.


haha jävligt lustigt det där.

ballt om man kan bli befruktad via läsning.


horray

Av batmanbebis - 26 oktober 2014 18:22

Har idag tagit tag i disken.
Stekte champinjoner och paprika lök med sesamfrön. Hade teryjaki sås över. Serverades med färsk pasta. Gott!
Noppade golvet i köket och gick ned med åtta par skor till källaren.

Nu skickade jag E att köpa chips!

Av batmanbebis - 26 oktober 2014 12:36

 


Jag är väldigt tveksam till en så lång jacka, eftersom jag är kort.

Men den går ju alltid att skicka tillbaka  isåfall.


#jacka #ellos #shopping #köp #varmare #kyla #spendera #dyr

Av batmanbebis - 26 oktober 2014 11:57

Klockan är omställd och dagen har börjat.

Är ingen stor grej det här med klockan som förr, eftersom de flesta jag har hemma är digitala och gör det av sig själva.

I natt har jag verkligen sovit gott, tungt, väldigt härligt.

Men jag vaknar och det känns som en huvudvärk är påväg, vafan?
Fortsätter det såhär så måste jag nog besöka doktorn tänkte jag.....


Kikade på flera avsnitt av American horror story igår, den serien håller verkligen på att spåra ur men man kan inte hindra si att kolla iaf:)


Idag måste jag ta tag i disken.

Jag borde ta alla sommarskor och bära ner i källaren, och ta upp andra, varmare.

Jag borde torka golvet i köket.

Jag borde ta en liten cykeltur, sånt är så himla skönt.

Hösten är ju fantastisk, och fin! Men det känns aldrig som att man hinner uppleva den.


Imorgon börjar höstlovet för barnen, jag jobbar på fritids och ska imorgon på föreläsning.


Satt och sneglade på ELLOS

Dom har "få 40% på en vara och 25% på resten av beställningen"

Nej, jag behöver inte kläder.

Ja, jag shoppar....ofta.

MEN, hela förra veckan så har jag haft på mig min vinterjacka, och fleece under, och frusit.

Och det funkar inte i mitt jobb, och det är så jävla knöligt att ha lager på lager.

Så jag tänkte investera i en längre dunjacka.

Dyr såklart, aldrig haft en sånn dyr jacka men det känns värt.


Undra om det finns nån garanti på jackor från ELLOS.

Betalar man 1700 kronor så vill man ju inte att typ dragkedjan går sönder efter en vecka, ellerså.



#ellos #shopping #söndag #vintertid #huvudvärk #toppen #jagborde #vinterjacka #spendera

Av batmanbebis - 26 oktober 2014 01:24

Tvättade av sminket och stirrade i spegeln.
Jag är inte ung längre. ..
Inte sagt att jag är gammal men. .

Nu borde livet vara stabilt.
Man har haft karriär eller är Påväg
Familj lägenhet och barn.
Körkort och fast anställning.
Detta räknar man nog med.
Vid 30 kan man inte lalla runt längre utan nu är det mer allvar.
Kroppen är inte ung, kanske får man gråa hår .

Jag känner mig inte riktigt redo.
Har fast jobb. .men kan knappast utvecklas där..
värdelös lägenhet och inga vänner. ..knappt.
Har fokuserat så mycket på 30
Redan när jag var 20 sa jag att vid 30 skulle man slå sig till ro.

Skulle ha en gigantisk fest som jag sparat till i flera år

Blev inte så..

#30 #rädd

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards