batmanbebis

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av batmanbebis - 19 oktober 2014 17:00

Igår åkte E till en kompis för att umgås.

Tycker det är så kul eftersom han sitter hemma hela dagarna ensam, och känner inga där jag bor.

Så han åkte hem till sin kompis.

Hans kompis har williams syndrom.

Vi kan kalla honom Alex.

Alex har många kompisar, alla vet vem han är. Han blir ofta bjuden på fester osv.

Alltså inget ont om att han har ett syndrom, klart man kan ha vänner iaf, inte så jag menar.

Men det är ingen hemlighet att människor som inte fungerar som andra lätt blir utstötta.

Jag har träffat honom en gång, och han är rolig, högljudd och lite osmidig,


E berättar att många har utnjyttjat Alex på pengar.

Man har sagt att Alex alltid har cigg, han bor i city och många kommer till honom efter krogen eller när det regnar  typ.




Så igår umgicks han med Alex och dom spelade tvspel, klockan blev sent och E frågade om han fick sova över.

Då hade Alex skinit upp och sagt JA!


Idag hade han väckt E försiktigt och frågat om han ville ha kaffe

Sen hörde E honom prata i telefon med nån som ringde"nej alltså jag har besök fortfarande, ja, ja alltså han sov över"

Han hade även pratat med sin mamma och lät överlycklig.


Jag blir så glad i själen över sånt här.

E berättade nyss detta och sa hur glad Alex hade varit över hans sällskap.

Sånt där gör att jag blir kär i honom ännu mer, när han bryr sig om andra människor som ibland behöver det.


#lycka #pojkvän #snäll #syndrom #sällskap #vänner

Av batmanbebis - 19 oktober 2014 16:46

Fick ett svar som jag inte fick publicera.

Personen började med, du behöver inte publicera om du inte vill. För att sen avsluta med, jag e glad om du inte publicerar detta...

Men det gör  mig frustrerad för jag vill ju veta mer, vad ska ni göra härnäst?

Fortsätt skriv anonymt, döp om dig:)
Du lämnar ju iaf ingen bloggadress efter dig så ingen vet ju vem personen bakom storyn är:)




Av batmanbebis - 19 oktober 2014 10:48

Allt googlande igår på mina ex gjorde att jag drömde om ett av dom.

Och det var en så jävla sann dröm på något vis.

Jag drömde att jag skulle gå ned för en backe med snö. Och jag har verkligen kass balans, så jag drömde att jag ropade till exet, "kan du hålla min arm medan jag går ner?"

Han ropade tillbaka att NEEEJ du kan det där, och skrattade.

Jag började hasa ner för backen och ramlade, flera gånger, han stod kvar och skrattade.

Plötsligt stod jag uppe på backen igen.

Nedanför står min nuvarande pojkvän...

Backen var ju full med snö och jag ropade igen om jag kunde få hjälp


Han gick upp för backen och höll hårt i min arm och vi gick ner.


Jag vetinte vad jag tror om drömmar, men den här var så träffande.

För det är så det är.

E är vid min sida hjälper och stöttar mig, som INGEN annan har gjort.

Kanske drömmen ville visa på något vis, att jag gjort rätt val.


Det finns massor med E som gör mig galen.

Och i somras hade vi stora problem och stora bråk...


En sak som är rätt aktuell är ju just detta med graviditet och barn.

E vill vänta.

Sen säger han typ.."okej".

Nu tror jag att han är lite så att, händer det så händer det.

Det gör att jag är rätt ensam i detta med önskan att bli gravid.


Så när jag får mens så är jag rätt ensam i min sorg.

E är positiv och menar att, det går nästagång eller det vanligaste, men vi har inte bråttom.


Men han har gått med på utredning nu i november.

Antar också att killar inte är så insatta i dethär med barnverkstad, att det faktiskt bör göras en utredning  om man som vi haft oskyddad sex i två år.


Har massa stöd hos min syster och på något sätt räcker det.

Jag tror det är viktigt att inse att ens pojkvän inte alltid kan ge allt

När jag blir hystrisk för att en tjej blivit gravid med någon hon inte känner.

Eller när jag blir galen på att människor är dumma och naiva, då pratar jag med min syster eller min bästa vän.

Pratar jag med E så brukar han svara"äh bry dig inte om dom, alla får väl göra  som dom vill".



#hoppas #drömmar #längtan

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards