batmanbebis

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av batmanbebis - 9 oktober 2014 19:18

E springer just nu runt naken.

Om en stund ska jag packa väskan för imorgon efter jobbet åker vi till min syster.

Jag är riktigt sur och orolig för att jag inte fått någon avi att vi kan hämta ut presenten till min systerson.

Leveransen skulle ta 2-3 dagar, vilket borde ha varit idag..


Så tråkigt att komma dit tomhänt, visst kan posta presenten senare men faaan inte lika kul.

Så en hel helg med syster och familj, kommer bli mys mys!


#puss #helg #naken #pojkvän #jehu #woho

Av batmanbebis - 9 oktober 2014 19:07

För lite mer än ett år sedan, mitt i all snökaos och försenade bussar och tåg så visade min kompis mig fejk sms.

Fejk sms är en APP där du skickar sms och får därmed åka tåg och buss i Stockholm.

Helt gratis.

Jag var jävligt tveksam till en början men när man märker hur mycket man sparar och hur lätt det är så blir det ganska lätt att göra detta val.

Det är ju såklart inte heller lagligt.


Nu har dom däremot satt upp skärmar som läser av mobilen, och där funkar inte fejk sms.

Så efter att ha sparat 14.000 kronor så kan jag nu kanke känna mig nöjd?
Imorgon ska jag till T centralen, där finns dessa skärmar, så nu är det väl bara för mig att ladda på ett kort och köpa busskort.

Känns vemodigt....


#fejk #sparande #semester #buss #tåg

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards