batmanbebis

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av batmanbebis - 18 oktober 2014 23:50

Googlat på bloggar om ofrivillig barnlöshet.

Är riktigt sorglig läsning många gånger.

Och många gånger när man klickar vidare från google så har personen till bloggen fått barn.

Försöker hitta bloggar med folk som försöker utan IVF, det är i princip omöjligt.

Plötsligt hittade jag något som hette progresteronbrist.


Tänk om jag har det?
Läser man symptomen så stämmer det..lite.

Å andra sidan så har man fan alltid NÅGOT av det som är med i symptomlistan.


Läser om ett par där kvinnan är för överviktig för IVF.

Dom kämpade med att försöka gå ned i vikt men klarade det aldrig hela vägen.

Så dom betalar allt själv.

Och jäääääääävlar villka summor.

Det var mannens blogg jag läste och han pratade om att ETT försök kostar 30.000

Man behöver i princip alltiid fler försök sen är det hormonsprutor och andra saker, som också kostar extra.

Fyfan va hemskt

Kanske betala 90.000 för INGET!

Skuldsätta sig för att få ett barn.


Så orättvist.


#längtan #gravid #hoppas #vill #tårar #orättvis #barnlös #vilja #hopp

Av batmanbebis - 18 oktober 2014 22:33

http://www.nydailynews.com/new-york/nyc-crime/7th-heaven-dad-stephen-collins-admits-sexually-abusing-girl-article-1.1965747


Sjunde himlen.

Vetinte hur många gånger jag slötittat på detta program.

Nu är Stephen Collins anklagad för att vara pedofil
.

Kanal fem visar fan serien hela tiden, men har nu beslutat att ta bort serien helt från tablån.

Fyfan va vidrigt egentligen.

Speciellt rollen han har spelat.

Han har ju många barn i serien och har kramat och pussat på dom.


AHH FYFAN!!


#kanal5 #7ehimelen #program #erkänner #vidrigt #serie

Av batmanbebis - 18 oktober 2014 20:09

Klockan går sakta och jag är sjuk.

Fryser om fötterna och sitter här inlindad i min batmanfilt.

Av nån jätte konstig anledning har jag kvar jätte många gamla nummer i min mobil.

Nummer som jag inte ringt på fyra år har jag kvar.

Helt jävla galet egentligen.


Började att söka på nummer på eniro för att sedan kolla namnen på facebook...som tidsfördriv.


Testade Christoffer.

Vi började prata på internet för sex. Han är undergiven och jag gillade att vara dominant. Vi träffades två gånger. En riktigt söt kille som faktiskt kunde bli pojkvänsmaterial. Vi gjorde mer än att bara ha sex och han var trevlig och intressant.

Vi sågs en sommar, sen skulle han tillbaka till halmstad, där han pluggade.

Sen sågs vi inte mer.


Hittade honom på facebook, han ser bra ut, ser ut att må bra. Gått ut skolan och skaffat sig en fet utbildning.


Staffan.

Staffan och jag hade en dejt på en pub i stan.

Två av mina vänner kom dit också, det var karaoke och han var SÅ snygg.

Helt idiotiskt att träffas på en högljudd pub, vi kunde ju inte ens prata med varandra pga hög musik.

Trevlig kväll, skulle vinka hejdå och hann kysste mig på munnen.

Staffan och jag träffades nog i över ett halvår iallafall.

Så jävla rolig kille, så snäll och han fick mig att skratta hysteriskt.

Han har ADHD så jag tänkte ofta att vi aldrig kunde bli ett par

(känner man mig så fattar man varför jag sällan går ihop med ADHD folk)

Tänkte att det bara var sex, som med de flesta andra killarna men oj jag blev kär, och jag tror fan han gillade mig också.

Minns inte vad som hände...JO har för mig att jag åkte till Norge ett tag och då tappade vi kontakten.

Han träffade nån tjej, och jag minns hur bortstött jag kände mig.


Hittade honom på facebook.

TRE barnspappa.

WOW

Och gift.

Log lite när jag såg hans bilder faktiskt.

Men sen tänker jag hur fult det egentligen var. Att han bara struntade i mig.

Att vi faktiskt alltid bara träffades i hans lägenhet, han ville inte göra något.


Sökte lite fler men alla kom inte upp.

Kan fan inte folks efternamn, lustigt egentligen...eller?

Har ett gediget förflutet med killar kan man ju lungt säga.

Och det känns ibland nyttigt att tänka tillbaka på livet förut.

Jag hade verkligen typ INGA krav på de ja träffade.

.......fast det skulle jag ju aldrig erkänna då.



Slänger in en gammal bild också...ba för att:



 

#foto #tillbakablick #ex #facebook


Bild · Ego
Av batmanbebis - 18 oktober 2014 17:39

Är verkligen inget alls på tv just nu, så jag kollar in ett jävla B program för att fördriva tid.

Om nudister som bor i områden bara för nudister.

Min bästis är ibland på en nudiststrand i sthlm och säger att det är awesome.

Alla är så avslappnade och såklart glodde han på snygga brudar...haha


Jag tycker givetvis att alla människor få göra som dom vill så länge dom inte skadar andra liksom..

Men jag är alltid nyfiken, vad är grejen med nakenhet?
Naturligt absolut men varför behovet av att vara naken...jämt?


Dom går och handlar nakna och spelar volleyboll nakna.

Det kan ju inte ens vara behagligt att vara i stekande sol naken och kasta sig i sanden..naken.


Dessa människor MÅSTE vara nakna.



Nu visar dom ett hus för ett par i ett område som inte är för renodlade nudister, utan man får bara vara naken på baksidan(HAHAHAHAHA)


Direkt när kvinnan kommer in i huset så klär hon av sig, hon bara mååååste.

Ja jag fattar inte behovet.


Vet dock att det är grymt att bada naken, det är en GRYM känsla som alla måste prova.

Menar då inte i badkar:P


#nudist #naken #förståelse #olika #allaolika #tv

Av batmanbebis - 18 oktober 2014 11:15

Pappret blev rött när jag var på toa.

Känns som hela världen ramlade ner i mitt huvud.

Varje jävla månad går man igenom detta.

Varje jävla månad FÖRSÖKER man att inte hoppas, man försöker att inte drömma sig iväg gåendes med en vagn med MITT barn.


Det är så jävla svårt

Det gör så jävla ont


DET ÄR SÅ JÄVLA ORÄTTVIST!!!!

 

 

#helvete #längtan #mens #fan #trippelfan #vill #graviditet #barnlös #hoppas #tårar

Av batmanbebis - 18 oktober 2014 10:22

Började titta på en ny serie igår.

American horror story.


Sett sex avsnitt tror jag och mitt betyg är väl, bra men sådär.

Det händer saker, oväntade saker, det är rätt spännande men det känns så JAJA.

Alla är spöken typ, så nu börjar jag fundera på om någon ens är verklig, eller är  alla döda?
Någon dör, sen TADA kommer den tillbaka, som ett spöke, och sen igen och igen.

Känns rätt  förutsägbart, men ska absolut ge det fler avsnitt.


Har sovit bra inatt, har oftast turen med att göra det faktiskt.

Skrämmande hur många människor som lider av sömnstöringar..


Fantastiskt fint väder ute idag, men min förkylning gör sig påmind i min skalle.

Ska försöka ta mig ut idag iallafall, frisk luft är bra!
Sen ska jag övertala E att ringa sin kompis och kolla hur hon mår

Hon har nämligen en hund som vi tidigare varit hundvakt åt, och nu e jag sugen igen!

Men E är sååå seeg!


Kanske ska maila henne på facebook?


#ahs #serie #film #tips #förkylning #sjuk #sömn #lördag

Film · Tips

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards