batmanbebis

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av batmanbebis - 16 oktober 2014 18:56

Klev in på Tre butiken igår och sa,"finns det någon chans att jag kan plocka ut en ny mobil, min har trasig skärm"

-nej, det skulle vara om du öppnade ett nytt abonnemang.

Okej, ja det är ju inget alternativ, ett nytt abb kostar ju minst 300, så jag ska betala det och mitt gamla på 300?

-ja precis

Kan jag på något sätt få mer internet till mitt mobila bredband?

-Nej, alltså det blir ju svårt...jag kan fixa  så att du får mer för 299kr extra.



Okej



Klev in på Mobilizera, med samma frågor.

Kliver ut med en ny mobil, samma modell som jag hade innan.

En trådlås högtalare, skyddsplast till mobilen, samt extra  surf till mitt mobila bredband.

för 169 kronor extra i månaden.


Det tycker jag är jävligt bra.

Sen får jag ofta grejer där för att man är en bra kund.


Så det är jävligt sorligt att man på TRE ser saker som omöjliga, men Mobilizera har fan alltid löst mina problem.



Nu är det bara ett jävla jobb att fixa alla mina appar igen

Ställa in ringsignal, väckarklocka osv.

Men men, ny och hel skärm!!


#tre #skit #företag #mobilizera #sprucken #hoppsan #avtal #bredband #bemötande

Allmänt · Ego · Tips

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards