batmanbebis

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av batmanbebis - 28 oktober 2014 21:51

Alla snackar om ÄL känningar, jag har mina NU?
Tre dagar efter mens?
Ska fan inte va nånn ägglossning nu..

suck


Idag kom insändaren i tidningen med

Jag var inte nöjd med min kommentar, dom andra JA sägarna fick mer plats.

Så jag skrev två insändare till, haha Im on fire!


Skrev en insändare om att det inte är min uppgift som pedagog att uppfostra barn Uppfostran måste komma hemifrån. Och när ditt barn spottar mig i ansiktet eller ber mig hålla käften när jag säger att den måste ta på sig en jacka, ja då är något galet

När jag sedan informerar dig som förälder om detta så säger du"typiskt pojkar"

För att ditt barn ska ha det bra i skolan och för att jag ska ha det bra på min arbetsplats måste vi jobba TILLSAMMANS:

Sätta gränser tillsammans, ha liknande värderingar och arbetssätt.


Få se om insändaren kommer med:)


#nyheter #tidningen #insändare #tycktill #skolan #uppfostran #rättvisa #arbete

Av batmanbebis - 28 oktober 2014 18:06

Efter att jag desperat under en lång tid försökt att hitta bloggar med kvinnor i samma situation som mig så gav jag upp och blev medlem på familjeliv.

Surfade runt lite extra igår och läste lite olika trådar.

Och det är ju jävligt synd att de som får mest kommentarer och uppmärksamhet är de idiotiska trådarna, exempel:


"jag adopterade en söt flicka som var 1 år, det är nu tre år sen och hon är inte alls söt längre, jag känner mig förtvivlad, vad ska jag göra, man kan inte ångra sig va?"


Detta är ju uppenbarligen bullshit, men enormt många kommentarer.

Läste inte så många för det gör mig bara sur.


eller..


"jag är så trött på min feta kärring som alltid ska äta med sked och vid kylskåpet"


ja, inga kommentarer


Men det finns en flik för de som har svårt att bli med barn och där finns det många bra trådar och de flesta är aktiva.

Så skönt att få prata med folk i liknande sits!!!


Det är otroligt ensamt många gånger att försöka bli med barn.

Det är egentligen inte något dom specifikt ska säga, som jag inte redan visste

Utan bara att få läsa KRAM, från någon,okänd, men som faktisk vet precis hur det känns.


#livet #planera #önskan #längtan #hoppas #gravid #försöka #familjeliv #helvete #ägglossning #vill

Av batmanbebis - 28 oktober 2014 17:59

Inte direkt min typiska smak

Men fy fan i helvete va den här låten är skön!
Får en skön känsla i kroppen



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards