batmanbebis

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av batmanbebis - 6 oktober 2014 21:33

Jag har flera X.

Ett ex, som jag inte en minns hur länge vi var ihop...2 år?

Kommer jag aldrig att glömma.


Han är så så så så så snygg.

Men fick efter ett kort tag dåligt självförtroende, och vi hade knappt sex.

Han var rätt dum mot mig när jag tänker efter.

Kunde bli galen på mig när jag spillde i köket, och jag e ju ganska klumpig av mig.

Minns att han chattade med sitt ex, inget speciellt säket, hon hade ny kille o allt men han sa att han aldrig  kommer att släppa henne helt. Han fortsatte chatta med henne utan att lyssna på mig, eller ens diskutera med mig.


Men.


Jag kommer alltid att tycka massor om honom.

Det är helt otroligt egentligen.

Är säker sex år sen tror jag vi var ett par.

Han i GBG och jag i Stockholm.

Men varjegång jag ser honom på facebook, så bara ÅH.

Vi har lite spontan kontakt fortfarande, kollar läget och så och varje gång vill jag skrika JAG GILLAR DIG!!!!

Ibland gör jag det också.


Flera år efter att vi gjort slut å sågs vi på en festival.

Jag var singel och vi hade sex.

Jag ville kramas och vara nära dagen efter men blev avvisas, blev hysteriskt ledsen och grät till en KoRn konsert minns jag.

Efter mycket om och men klämde han ut sig.

"fattar du inte att jag inte vill ta fram mina känslor för dig igen, jag e inte bra för dig och jag vill inte falla dit igen".


Och det har han rätt i, han ÄR inte bra för mig.

Så jag tror att vi alltid kommer att vara lite kära, sådär på avstånd.

Alltid ha ett speciellt öga för varandra.

Och det är en rätt konstig känsla ibland, hur blev det så laddat?


Och rätt bra egentligen att han stoppade allt, och att han inte vågade med mig, för han vet att det inte är bra.

Han har sagt det flera gånger efteråt också på facebook, att jag är superspeciell för honom.


Tyvärr vet jag inte hur det skulle vara om vi sågs, med all denna attraktion.

Så det är nog bäst att avstå.


#ex #pirr #förbjudet #pojkvän #kyss #festival #hemlis #tankar #funderingar #hoppsan

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards