batmanbebis

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av batmanbebis - 14 oktober 2014 19:51

Hade denna fantastiska hårfärg från Directions i många många år.

Det var rätt mycket jobb

Det krävdes att jag fick bleka håret innan, oftast två gånger, sen en burk poppy red i det.

Blev rätt dyrt i längden, många burkar.

Sen efter ett tag fick man ju bleka igen då det började bli utväxt.

Jag tröttnade efter flera år och färgade mörkt.


Nu har jag inte färgat mitt hår sen i april.

Då blekte jag underhåret lila, höll inte länge alls.


Nu såg jag ett erbjudande hos en frisör.

Klipp och färga för 690 kr!

Jag HATAR mitt hår just nu, fick klippa en massa sist jag var hos frisören och har en platt ful frisyr nu.

Färgen är lite cool, brun, orange,blond.


Men man längtar alltid tillbaka till den extrema röda.

Färgen är ju så extrem så man känner sig alltid fixad.


Nackdel: mycket fix, men denna gång tänkte jag kombinera med en färgbomb, då behöver man inte färga lika ofta.


ÅHHH

Vad tycker ni??


  POPPY RED


#våga #färga #hår #poppyred #2014 #snostilen #stil

Bild · Ego
Av batmanbebis - 14 oktober 2014 16:41

Har en ny bekantskap.
Träffat henne en gång.
Pratat endel online.
Nu visar det sig att hon är i USA .

...för att vara surrugatmamma.

SHIT

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards