batmanbebis

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2014

Nudister

Av batmanbebis - 18 oktober 2014 17:39

Är verkligen inget alls på tv just nu, så jag kollar in ett jävla B program för att fördriva tid.

Om nudister som bor i områden bara för nudister.

Min bästis är ibland på en nudiststrand i sthlm och säger att det är awesome.

Alla är så avslappnade och såklart glodde han på snygga brudar...haha


Jag tycker givetvis att alla människor få göra som dom vill så länge dom inte skadar andra liksom..

Men jag är alltid nyfiken, vad är grejen med nakenhet?
Naturligt absolut men varför behovet av att vara naken...jämt?


Dom går och handlar nakna och spelar volleyboll nakna.

Det kan ju inte ens vara behagligt att vara i stekande sol naken och kasta sig i sanden..naken.


Dessa människor MÅSTE vara nakna.



Nu visar dom ett hus för ett par i ett område som inte är för renodlade nudister, utan man får bara vara naken på baksidan(HAHAHAHAHA)


Direkt när kvinnan kommer in i huset så klär hon av sig, hon bara mååååste.

Ja jag fattar inte behovet.


Vet dock att det är grymt att bada naken, det är en GRYM känsla som alla måste prova.

Menar då inte i badkar:P


#nudist #naken #förståelse #olika #allaolika #tv

 
 
Daniel

Daniel

19 oktober 2014 12:52

På sommaren är det ju nice att vara naken men vintertid kan ja inte se några fördelar då det bara är kallt.
bodde ja utan grannar skulle ja helt klart vara mer naken.

http://danneking.bloggplatsen.se

batmanbebis

19 oktober 2014 16:42

att gå i bara klänning är härligt, men helt naken njaa..brösten ba flänger runt..hahaha

 
Ingen bild

sandra

17 november 2014 12:07

Jag va med två tjejkompisar o segla med en kille i hans båt i somras Då var det så klart naturligt att vi alla badade nakan o sola nakna Bara hur härligt som helst Och gå i bara en tunn sommarklänning är väl också en härlig känsla Jag har inget obehag av det men mina bröst är ju tp 75C.
Fast handla,gå på stan osv naken Nä där går gränsen för mej

batmanbebis

17 november 2014 12:31

jomen precis, den känslan är ju härlig, men att gå på stan, laga mat osv...njaaa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards