batmanbebis

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2014

Hjälp

Av batmanbebis - 26 oktober 2014 01:24

Tvättade av sminket och stirrade i spegeln.
Jag är inte ung längre. ..
Inte sagt att jag är gammal men. .

Nu borde livet vara stabilt.
Man har haft karriär eller är Påväg
Familj lägenhet och barn.
Körkort och fast anställning.
Detta räknar man nog med.
Vid 30 kan man inte lalla runt längre utan nu är det mer allvar.
Kroppen är inte ung, kanske får man gråa hår .

Jag känner mig inte riktigt redo.
Har fast jobb. .men kan knappast utvecklas där..
värdelös lägenhet och inga vänner. ..knappt.
Har fokuserat så mycket på 30
Redan när jag var 20 sa jag att vid 30 skulle man slå sig till ro.

Skulle ha en gigantisk fest som jag sparat till i flera år

Blev inte så..

#30 #rädd

 
 
Mizca

Mizca

26 oktober 2014 09:36

Svar: Anledning till att de blir vitt vet jag faktiskt inte, beror det på din dator? Jag ser inget själv och ingen annan har reagerat?

http://www.mizca.se

batmanbebis

26 oktober 2014 11:54

hittade dig via en "försöka bli gravidblogg" så ville kika om vi gjorde samma resa du o jag:)

 
Mot Ett +

Mot Ett +

26 oktober 2014 09:55

30-årskris har jag haft i många år. Jag hade målat upp hur mitt liv skulle se ut innan jag fyllde 30! Jag skulle ha gift mig, skaffat hus, ha fast anställning och vara färdig med 2 eller 3 barn. Hm, allt utom just barndelen blev färdig iallafall. Allt utom den största delen, det som jag har drämt och längtat om i så många år.. Men hur skulle det se ut om man fick precis som man ville när man ville det? ;)

http://motettplus.blogg.se

batmanbebis

26 oktober 2014 11:50

Nja jag vetinte...det är väl mest att jag ser inte att det närmar sig heller...HUS ska vi inte ens tänka på, gifta mig vill jag inte

 
Daniel

Daniel

26 oktober 2014 10:56

Ska vi bilda klubb :)
Jag är på väg mot 40 och har inte kommit någonstans i livet ännu.
Arbetslös med usel ekonomi, inga barn osv. Har haft planer sen ja var 20 men som försvann på vägen typ.
Har körkort, hus, sambo... men sen är det stop.
Men ja ska kanske vara glad åt de lilla. Många av mina vänner har fått grått hår, i alla fall lite men inte jag :) Fast spegeln som tidigare var ens vän är inte lika snäll längre :)
Största rädslan är ju att bli gammal och bitter. Tänk att vara typ 70 och komma på att man inte fick de liv man önskat. Usch. Ja måste göra nåt med mitt liv... eller så sätter jag mig i soffan och tittar på tv ett tag till :)

http://danneking.bloggplatsen.se

batmanbebis

26 oktober 2014 11:48

Exakt min tanke, vill inte bli ensam och bitter..
Men när jag tänker efter så finns det inget jag direkt vill göra, som jag inte gör.
Visst man vill vara rikare, och resa mer..Men resa kan man ju göra hela livet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards