batmanbebis

Direktlänk till inlägg 23 maj 2015

Vad är lycka?

Av batmanbebis - 23 maj 2015 03:00

Många stunder har jag varit olycklig och inte sett någon utväg i mitt liv.

Jag har gråtit och verkigen känt mig maktlös.

Jag hatar när jag inte har kontroll över mitt liv, jag känner mig missanpassad, felplacerad och tiden går för fort!!

Jag måste vara ärlig, mitt liv är kaos.

Jag har många bra dagar vilket är fantastiskt för mig, kvällar med mina vänner där jag verkligen kommer hem och känner mig glad och omtyckt.


Jag vill ha barn.

Jag är 30 år och känner mig stressad...Vart tog tiden vägen?

Innan jag träffade min partner så var jag inne på att jag skulle insemineras som singel när jag var 30.

För jag hittade bara elaka människor som lekte och ljög för mig...vem skulle duga att bli mitt barns pappa?


Och sedan träffade jag en kille, som inte var som dom andra.

Men nu är jag på den tanken igen, ha barn ensam...jag och bebis, sen om en man kommer in i vårat liv så fine.


Det är så jävla kaosartat med min pojkvän så jag känner mig så jävla maktlös!!!!


Ikväll ville jag bara lägga mig i min kompis armar och gråta, och få massa bra och givande råd.

Men sådant passar sig inte på krogen och vi känner inte varandra så bra.


Det var ju inte såhär det skulle bli.

Jag drömde inte om en partner som skulle ha alkoholproblem och som inte var kapabel till att hitta ett jobb.

Jag vet inte vad jag drömde om, för jag har nog inte vågat drömma för människor sviker mig jämt när jag inleder en kärleksrelation.


Ordet förlåt är så jävla uttjatat så jag HATAR DET!

Förlåt kan dra åt helvete.


Jag hatar att man använder förlåt som ett försvar...förlåt att jag gjorde dig illa.

Ja absolut, men hur många gånger lagar ordet förlåt ett sår?



FÖRLÅT, jag ska bättra mig.

Sen händer det igen.

mmm FÖRLÅT.


Vad håller jag på med?
Är det såhär jag vill ha  mitt liv?


Hur vill jag ha mitt liv? har andra människor en plan, har andra människor drömmar??


Jag har inga drömmar.

Drömmer  om ett barn, och det gör så jävla ont i mig.

Inte bara att jag har svårt att få barn utan att jag försöker att få barn med en människa som....ja...jag vetinte.


Det känns som att han tror att förlåt räcker.

Nu är hon lite sur, så jag håller mig borta ett tag..Sen imorgon säger jag förlåt igen..

Gjort är gjort.

Sen måste jag bli glad, för man får inte vara arg för länge...nej nej nej.


Klart att alla relationer har sina problem och sina mörka hemligheter, absolut...Inte det jag menar


Men var det såhär jag skulle ha det?
ÄR det såhär jag vill ha det?


Vi kan inte gå på tillställningar som innefattar alkohol. Och många tillställningar gör det.

Karaoke är min passion men han kan aldrig vara vid min sida.....för då blir det,...äh, bara en öl...va inte så känslig.

Vi skapar inga drömmar ihop. För jag vågar inte, jag kan inte...Drömma om vad?


Jag känner mig stressad och rädd!!!

Jag är så jävla rädd för att vakna upp försent....för gammal för barn.

Eller gammal i en relation som jag inte borde vara i..

Väntandes på någonting som aldrig kom.



#medberoende #shootme #help #relationer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards