batmanbebis

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av batmanbebis - 7 maj 2015 20:20

Igen så vill jag hylla Sia.

Idag har jag lyssnat på den här två gånger och gråtit.



Jag ska säga något sjukt, en hemlighet.

Ibland vill jag leka död.

Leka död för att jag är så nyfiken på hur folk skulle reagera, vem skulle bli ledsen?
När jag låg där på sjukhuset och inte är kontaktbar skulle min pojkvän fortfarande tro att allt löser sig?
Skulle jag få en reaktion, skulle jag få se honom ledsen?

Skulle saker bli annorlunda efter detta?
Detta är min blogg och där får jag skriva om sånahär sjuka och patetiska saker

Men ibland tänker jag så.


Åh va musik är fantastiskt, jag måste skaffa mig en tatuering som har med musiken att göra.

Funderar på ett kasettband.


Förkylningen känns mycket bättre men jag ska komma iväg till syster, behöver hennes syre och ord.

Fast jag känner mig så jävla misslyckad när jag är där. Hon är gift och har barn.

Vad har jag?

Nej skärp dig, klart jag har saker.

Saker som jag faktiskt har kämpat för.


Glöm inte den tiden då du satt på golvet i din smutsiga lägenhet, när du drömde om mat i kylskåpet och någon att älska.


Big girls cry when their hearts are breaking


#sia #biggirlscry #flickorgråter #sorg #kämpa #hemligheter #lovemelikeudo

Av batmanbebis - 7 maj 2015 18:49

Klockan ringde 6.20 och jag vaknade och bestämde mig för att stanna hemma från jobbet idag.
Sov vidare.
Vaknade klockn 12.
Så..jag är sjuk...på riktigt.

Imorgon är planen att åka till min syster, som jag har längtat.

Vi ska shoppa och äta middag på restaurang.

Jag kommer att må bättre imorgon.


Känner mig totalt trasig idag...inte bara förkylningen utan känner mig hopplös

Världelös och som om inget har en mening.

Hur kommer livet att se ut utan barn?
Blir det någonsin vår tur?


E är i småland, finns inget jobb för honom i Stockholm  verkar det som.

Vilket innebär att han är iväg hela tiden, och då blir liksom inga barn gjorda.

Nu åker han väl iväg igen...några veckor till i maj, sen då?

Känner mig så jävla arg på honom för att han inte är här hemma dagar som denna, dagar där jag vill skrika och gråta och sova bort mina känslor.

Så när han säger att han inte kommer hem ikväll så blev jag så jävla sur på honom.

Han hade glömt bort att jag skulle bort i helgen, han glömmer JÄMT saker JAG ska göra.


Så nu ses vi på söndag.

Känner mig bortprioriterad, trasig, ful oviktig, hopplös...allt!

Han skriver att han älskar mig jag svarar med dra åt helvete.


Det ska inte vara såhär.

Det var inte såhär det skulle bli.

30 år barnlös krossad och ledsen.

Det var inte planen!!


Sen då på söndag, då ses vi igen, och jag ska försöka lägga upp samtalet om inseminering.

Min pojkvän tror att allt löser sig..

Att det är ju inte så farligt om det tar lite tid, då hinner han få fast jobb och en bättre ekonomi.


Absolut, jätte bra....

Fast JAG bryr mig och JAG vill nu.

Att vi kommer att gå igenom en inseminering kommer innebära sjukhusbesök och att han få komma i en kopp..igen.

Det är något med killar och sjukhusmiljö, jag vetinte vad eller varför.


Jag tror inte han skulle säga nej men han skulle komma med en massa dumma påståenden som skulle såra mig och göra mig ledsen...Precis som innan vi gjorde utredningen.


Varför kan vi inte bara bli med barn som alla andra jävla människor?

Varför kan jag bara inte få visa världen att nu är det vår tur?


Vem är jag om jag inte har barn?


#ledsen #halv #trasig #barnlös #ofrivilligtbarnlös #längtan #sorg #relation #sjukhus

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards