batmanbebis

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av batmanbebis - 10 maj 2015 19:25

Jag har så jävla mycket känslor inom mig som jag inte vet vad jag ska göra med.

Känner mig ensam.

Känner mig hysteriskt jävla arg på min pojkvän.

Och det är nu den här jävla "näää jag vägrar" mentaliteten dyker upp, jag kan ju gå in och väcka honom, göra det till en rolig grej..ta hans täcke och springa iväg.

Men nånstans så tar ändå den andra känslan över, att HAN borde vakna HAN borde vilja vara med mig.

Kommer han ens vakna idag, eller sover han tills imorgon?

Sen imorgon då, då är jag fortfarande sur, men han är bara....utvilad(och dum i huvudet)

Då säger han FÖRLÅT och att "nu kan vi väl vara glada"


Jag vet ju inte ens hur många dagar jag har honom hemma, han ska ju tillbaka till småland.

Åhhhhhhhhhhhh SKITLIV; jag vill bara jobba, att han ska jobba pengarna ska rulla in och vi ska planera en framtid ihop och lägga undan pengar till en resa.

Men nej nu handlar det bara om bråk tjafs missförstånd och pengar.


Känner mig misslyckad för att jag inte blir med barn.

Känner mig rädd för kommande insemineringen.

Känner mig sur för att min pojkvän inte ens behagar att vara vaken så att jag kan prata med honom om detta.

Känner mig trött, så himla trött.

Känner mig rädd för  besöket hos ögondoktorn, vad är det för fel på mina ögon???


Men det är ju sånahär perioder i livet, då man är rädd orolig ledsen ensam eller stressad, jag vet ju det.

Detta går ju också över.


Så det är nog jävligt bra att jag har ett jobb att gå till imorgon.

För då är det sånt jävla fullt ös så man hinner inte ens tänka.


Var ju dessutom sjuk torsdag och fredag och då blir det alltid lite mer fullt ös.

Om fyra veckor är det skolavslutning och det ska bli himla fantastiskt,

Innan dess har jag 11 utvecklingssamtal, pust!



Av batmanbebis - 10 maj 2015 18:45

Nej, bloggplatsen vill fortfarande inte att jag ska lägga in bilder så det blir inget med det.


Nu är jag hemma från syster.

Igår var det en tjej i en facebookgrupp som ville skänka två burkar med folsyra, WOW tänkte jag, vilket kap.

Jag tänkte att jag kunde kontakta E så han kunde möta upp henne på söndagen eftersom jag är bortrest.

E svarade absolut!

Kvällen går och E hör av sig idag på morgonen och säger att han sovit jätte dåligt så "jag hämtar paketet imorgon"

paketet?
det är en privatperson och det sa jag ju igår?

Men E går och lägger sig, för som så många andra gånger så är han ju så trött.

Man hade ju kunnat tycka att trött är liksom inte hela världen, men tydligen för E.

Så E la sig och jag kontaktade tjejen som inte svarar på det jag skriver, som väljer att blocka mig?

Vilket bara det är ju helt sjukt...jag ville ses på måndagen istället så det var ju inte som att hon stod ute i regnet och väntade på mig som aldrig dök upp.

Men nää hon blockar mig.

Jävligt skumt beteende av henne och jävligt dålig stil av E, så ingen folsyra för mig, två burkar hade kostat runt 200 kr.


Men det är såhär med E.

Om jag sedan blir arg så säger han "men jag visste inte att det var en privatperson", fast man sagt det

Sen heter det att jag ska lugna ner mig och förlåt och synd att det blev så.


ÅHH JAG BLIR SÅ GALEN.

Ja det är synd!


Sen hans jävla sömnstörningar som kommer i perioder är ju helt jävla sinnessjuka

Igår smsade han mig godnatt klockan tolv.

Nio på morgonen smsar han att han "haft så ont i ryggen och knappt sovit"

Om man har ont och svårt att sova ligger du i en säng i nio timmar då och kämpar?


Han sa att han skulle ta bort den ena madrassen i sängen och "försöka sova nu igen"

En annan NORMAL människa hade konstaterat kanske efter två timmar att "fan detta går inte jag tar bort madrassen"

Men inte min pojkvän han ligger tydligen och plågas i nio timmar innan han kommer på en lösning.



VILKET resulterar i att nu när klockan är 19.00 så....SOVER HAN

Åh det är så jävla sjukt så jag bara vill skrika!


Två veckor sedan vi sågs, men HEY vi tar och sover i tio timmar istället, för min flickvän finn ju kvar när jag vaknar.

Hon går ju ingenstans.


Jag är så jävla less på allt ibland.

Väx upp.


#idiot #relationer #sömnproblem #löften #suck #pojkvän #hysterisk #skrika

Av batmanbebis - 10 maj 2015 00:25

Idag var vi på ett ställe som har massor av billiga kläder. . Jag köpte en tröja och hårspännen. Så det fanns inte alls mycket .men. .barnkläder. OH my.
Bodys för 70 kr.
Så himla massa fint!
Så jag köpte till min kompis dotter.. som jag inte orkat träffa på jätte länge... och till hennes lillebror som kommer i juni.
Kändes rätt jobbigt att handla barnkläder men var också glad över mina fynd.
Och bloggen vill inte lägga in bilder via mobilen...nähä. ..
..fortsättning följer

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards