batmanbebis

Direktlänk till inlägg 10 maj 2015

Åh jag är inte redo för måndag, eller jo?

Av batmanbebis - 10 maj 2015 19:25

Jag har så jävla mycket känslor inom mig som jag inte vet vad jag ska göra med.

Känner mig ensam.

Känner mig hysteriskt jävla arg på min pojkvän.

Och det är nu den här jävla "näää jag vägrar" mentaliteten dyker upp, jag kan ju gå in och väcka honom, göra det till en rolig grej..ta hans täcke och springa iväg.

Men nånstans så tar ändå den andra känslan över, att HAN borde vakna HAN borde vilja vara med mig.

Kommer han ens vakna idag, eller sover han tills imorgon?

Sen imorgon då, då är jag fortfarande sur, men han är bara....utvilad(och dum i huvudet)

Då säger han FÖRLÅT och att "nu kan vi väl vara glada"


Jag vet ju inte ens hur många dagar jag har honom hemma, han ska ju tillbaka till småland.

Åhhhhhhhhhhhh SKITLIV; jag vill bara jobba, att han ska jobba pengarna ska rulla in och vi ska planera en framtid ihop och lägga undan pengar till en resa.

Men nej nu handlar det bara om bråk tjafs missförstånd och pengar.


Känner mig misslyckad för att jag inte blir med barn.

Känner mig rädd för kommande insemineringen.

Känner mig sur för att min pojkvän inte ens behagar att vara vaken så att jag kan prata med honom om detta.

Känner mig trött, så himla trött.

Känner mig rädd för  besöket hos ögondoktorn, vad är det för fel på mina ögon???


Men det är ju sånahär perioder i livet, då man är rädd orolig ledsen ensam eller stressad, jag vet ju det.

Detta går ju också över.


Så det är nog jävligt bra att jag har ett jobb att gå till imorgon.

För då är det sånt jävla fullt ös så man hinner inte ens tänka.


Var ju dessutom sjuk torsdag och fredag och då blir det alltid lite mer fullt ös.

Om fyra veckor är det skolavslutning och det ska bli himla fantastiskt,

Innan dess har jag 11 utvecklingssamtal, pust!



 
 
Ingen bild

anna

10 maj 2015 22:04

Jag har insiminerats några gånger. Det har tyvärr inte fungerat för mig ändå (vill egentligen inte skriva det till dig för jag hoppas ju att du ska lyckas). Men ville bara skriva att det gör inte ont fysiskt. Känns som cellprovet ungefär. För mig har det varit mentalt jobbigt. Vill så gärna bli gravid att det gör ont...

batmanbebis

11 maj 2015 18:06

Hej anna, kul med någon ny som skriver. Är så jävla mycket värt att få höra om folk som är i samma situation, tack!
Nej jag vet tyvärr så lyckas inte alla:( Har ni gjort en utredning annars?
Jag har ju inte gjort cellprov måste jag erkänna:(
Ja livet är så orättvist:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards