batmanbebis

Alla inlägg den 5 maj 2015

Av batmanbebis - 5 maj 2015 19:45

Du är inte ens värd att vänta på.

Dra åt helvete.

Jag tror ingenting, så du kan sluta jävlas nu.

Du kan sluta gömma dig och få mig att hoppas.

Jag vet att du är på väg!


Min senaste menscykel var ju väldigt kort, mensen kom fyra dagar för tidigt.

Så jag räknade om.

Jag räknade som att den skulle kommit "Normalt" och om den hade gjort det så hade min första mensdag beräknats till NU på fredag.

Så jag tror att det är det som har hänt.

Jag tror att när mensen kom fyra dagar för tidigt så var det ett tidigt missfall.

Men att min nästa mens kommer att komma som vanligt.


Så är det med det.

Och jag tänker inte ens bli sur eller ledsen, för jag ska fanimej insemineras i juni....fan


När jag googlar runt lite om just ofrivilligt barnlös så hittar man mycket skit.

Och vet ni va de värsta skiten är?


Lägg nu detta på minnet.


Man blir inte lättare gravid för att man tänker på annat.

Man blir inte lättare gravid för att man slutar stresssa.

Så kan folk bara SLUTA påstå detta.


Människor i KRIG blir med barn och föder barn och dom är väl om NÅN stressade.

Det finns ingen forskning som visar på att om min hjärna inte tänker på graviditet DÅ blir jag gravid.

Hjärnan och min livmoder har liksom inget samarbete.


DÄREMOT så är det otroligt påfrestande för psyket att gå igenom detta månad efter månad.

Hoppas, kolla trosorna, misslyckas, blöda och ha ont.


Så säg för fan inte "tänk på något annat så ska du se att du blir gravid"

Det är som att spotta någon i ansiktet.


#mens #förolämpning #mintur #Längtan #hopp #käften #idiot #tänk #respekt

Av batmanbebis - 5 maj 2015 19:11

Kanske har jag fått lite sämre syn konstaterade jag för ett tag sen.

Gick in till optikern som konstaterade att jag var där för mindre än ett år sedan, så dom rekomenderar att man kommer en gång per år...Men ja, lite sämre syn har jag nog fått, men besväras inte av det direkt.

Sagt och gjort så bokade jag en tid iallafall, alltid skoj med nya brillor om inte annat:)


För er som gjort synundersökning så får man ju läsa bokstäver, kolla på olika former och saker, färger och släckt lampa.

När undersökningen är slut så konstaterade hon att det inte riktigt var som det skulle.

"Jag kommer att skicka en remiss till en ögonläkare."
VA?!

"Ja du reagerar inte riktigt som du borde på undersökningen och dina muskler är spända.

MEN VA?


Här kommer jag alltså och ska göra en undersökning "lite bara för att", och får detta?

Känner mig så jävla ledsen, vad är det med mina ögon?


Hon pratar om nån prisma och ögonövningar, och droppar i ögonen som kommer att göra att jag inte kan ses.

Allt detta ska en ögonläkare göra.

VAFAN!!!!!!


Ja, självklart är det bra också. Bra att folk är kunniga och att man får komma och bli undersökt ordentligt.

Men jag är chockad, och rädd.


#ögon #syn #undersökning #remiss #läkare

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards