batmanbebis

Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

Jag SKITER i dig mensjävel

Av batmanbebis - 5 maj 2015 19:45

Du är inte ens värd att vänta på.

Dra åt helvete.

Jag tror ingenting, så du kan sluta jävlas nu.

Du kan sluta gömma dig och få mig att hoppas.

Jag vet att du är på väg!


Min senaste menscykel var ju väldigt kort, mensen kom fyra dagar för tidigt.

Så jag räknade om.

Jag räknade som att den skulle kommit "Normalt" och om den hade gjort det så hade min första mensdag beräknats till NU på fredag.

Så jag tror att det är det som har hänt.

Jag tror att när mensen kom fyra dagar för tidigt så var det ett tidigt missfall.

Men att min nästa mens kommer att komma som vanligt.


Så är det med det.

Och jag tänker inte ens bli sur eller ledsen, för jag ska fanimej insemineras i juni....fan


När jag googlar runt lite om just ofrivilligt barnlös så hittar man mycket skit.

Och vet ni va de värsta skiten är?


Lägg nu detta på minnet.


Man blir inte lättare gravid för att man tänker på annat.

Man blir inte lättare gravid för att man slutar stresssa.

Så kan folk bara SLUTA påstå detta.


Människor i KRIG blir med barn och föder barn och dom är väl om NÅN stressade.

Det finns ingen forskning som visar på att om min hjärna inte tänker på graviditet DÅ blir jag gravid.

Hjärnan och min livmoder har liksom inget samarbete.


DÄREMOT så är det otroligt påfrestande för psyket att gå igenom detta månad efter månad.

Hoppas, kolla trosorna, misslyckas, blöda och ha ont.


Så säg för fan inte "tänk på något annat så ska du se att du blir gravid"

Det är som att spotta någon i ansiktet.


#mens #förolämpning #mintur #Längtan #hopp #käften #idiot #tänk #respekt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards