batmanbebis

Direktlänk till inlägg 10 maj 2015

Grå söndag

Av batmanbebis - 10 maj 2015 18:45

Nej, bloggplatsen vill fortfarande inte att jag ska lägga in bilder så det blir inget med det.


Nu är jag hemma från syster.

Igår var det en tjej i en facebookgrupp som ville skänka två burkar med folsyra, WOW tänkte jag, vilket kap.

Jag tänkte att jag kunde kontakta E så han kunde möta upp henne på söndagen eftersom jag är bortrest.

E svarade absolut!

Kvällen går och E hör av sig idag på morgonen och säger att han sovit jätte dåligt så "jag hämtar paketet imorgon"

paketet?
det är en privatperson och det sa jag ju igår?

Men E går och lägger sig, för som så många andra gånger så är han ju så trött.

Man hade ju kunnat tycka att trött är liksom inte hela världen, men tydligen för E.

Så E la sig och jag kontaktade tjejen som inte svarar på det jag skriver, som väljer att blocka mig?

Vilket bara det är ju helt sjukt...jag ville ses på måndagen istället så det var ju inte som att hon stod ute i regnet och väntade på mig som aldrig dök upp.

Men nää hon blockar mig.

Jävligt skumt beteende av henne och jävligt dålig stil av E, så ingen folsyra för mig, två burkar hade kostat runt 200 kr.


Men det är såhär med E.

Om jag sedan blir arg så säger han "men jag visste inte att det var en privatperson", fast man sagt det

Sen heter det att jag ska lugna ner mig och förlåt och synd att det blev så.


ÅHH JAG BLIR SÅ GALEN.

Ja det är synd!


Sen hans jävla sömnstörningar som kommer i perioder är ju helt jävla sinnessjuka

Igår smsade han mig godnatt klockan tolv.

Nio på morgonen smsar han att han "haft så ont i ryggen och knappt sovit"

Om man har ont och svårt att sova ligger du i en säng i nio timmar då och kämpar?


Han sa att han skulle ta bort den ena madrassen i sängen och "försöka sova nu igen"

En annan NORMAL människa hade konstaterat kanske efter två timmar att "fan detta går inte jag tar bort madrassen"

Men inte min pojkvän han ligger tydligen och plågas i nio timmar innan han kommer på en lösning.



VILKET resulterar i att nu när klockan är 19.00 så....SOVER HAN

Åh det är så jävla sjukt så jag bara vill skrika!


Två veckor sedan vi sågs, men HEY vi tar och sover i tio timmar istället, för min flickvän finn ju kvar när jag vaknar.

Hon går ju ingenstans.


Jag är så jävla less på allt ibland.

Väx upp.


#idiot #relationer #sömnproblem #löften #suck #pojkvän #hysterisk #skrika

 
 
Mot Ett +

Mot Ett +

10 maj 2015 20:21

Du kan få mina två förpackningar med folsyra om du vill. :)

http://motettplus.blogg.se

batmanbebis

10 maj 2015 20:29

määh, ska inte du ha dom??

 
Mot Ett +

Mot Ett +

10 maj 2015 20:45

Nä, jag får ju i mig den dagliga dosen i mina multivitaminer som jag äter varje dag. 😊 Äter iofs inte du såna också efter OPen?

http://motettplus.blogg.se

batmanbebis

10 maj 2015 20:52

jo det gör jag ju iof, men har inte läst att även dom har folsyra:P vilka äter du? ja äter mitt val kvinna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards