batmanbebis

Direktlänk till inlägg 23 maj 2015

Det spökar i min hjärna.

Av batmanbebis - 23 maj 2015 18:11

Jag tror jag somnade strax efter fyra igår, så vaknar man halv tio

Det är verkligen så varje helg, lägger jag mig sent så vaknar jag tidigt.

Förra helgen la jag mig dock vid 23 och då vaknade jag tio dagen efter, skönt.


E hörde av sig och sa att han stannar hos sin familj en natt till.

Han gör så när jag är sur, håller sig borta, det är väl lättast så.......att fly.

Vi har inte gjort något tillsammans på flera månader.

Men jätte skönt att han inte kommer hem, jag orkar inte skrika och känna efter.


Helt otroligt att klockan snart är halv sju, solen skiner ute men inte i sinnet.

Jag har egentligen inget behov av att springa ut när det är sol, är ute flera timmar om dagen på jobbet.


Blir väl hemma idag då kompisarna är bakis eller har andra planer.

Blev erbjuden att komma hem till en kompis och glo på film, jag borde tacka mer ja till sånna saker, men jag gör det inte..Något känns jobbigt med just det.


Känner mig trött så det blir väl film mat och sen kommer jag nog sova vid tolv ett.


I sånnahär lägen så vill jag bara jobba, för när jag jobbar hinner man inte känna efter.

Därför jag ofta mår skit när jag har semester.

Man kan ju faktiskt lägga in att man vill ha semester en vecka och sen jobba en vecka...

Men nånstans så hoppas man väl på att man ska kunna klara av fyra veckors ledighet.


Har absolut inga planer för sommaren.

Åker nog till syster och sen har jag ju lovat mamma.

Min kompis ska ha barn i sommar så blir nog en tur dit också.


Borde åka iväg och handla något gott till ikväll..Men ahh min leopardklänning är för mysig för att kliva ur och i ett par byxor.



Censur · Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards