batmanbebis

Direktlänk till inlägg 23 maj 2015

Filmtips: wild

Av batmanbebis - 23 maj 2015 21:05

Behövde se en film som inte innefattade romantik eller speciellt mycket känslor så jag såg filmen Wild.

Handlar om en tjej som förlorar sin mamma i cancer i ung ålder, hon lever efter det ett väldigt destruktivt liv.

Hon bestämmer sig för att bege sig ut på en vandring, i tre månader.

I filmen får man följa hennes vandring och nya möten och utmaningar.

Jag kan verkligen rekomendera den här filmen.

Typiskt en sådan film där man lever ett skitliv och bara vill fly.


Det är visst mello ikväll, jag hade ärligt talat ingenaning.

Kollade tv. nu för att se vilken kanal det var, trodde inte det skullle börja så sent som nio faktiskt:O


Bestämde mig för att inte handla något gott, orkar inte och ska ta en macka istället.

Middagen bestod av blomkål, grädde, ost och falukorv:)


E smsar mig, att han älskar mig och att hans batteri håller på att dö.

Jag svarar inte

Jag skulle önska att han får lika ont i magen som jag varje gång han inte svarar på sms.

Jag vill så gärna att han ska bli livrädd EN gång, orolig, som jag fått vara så många gånger.

Men han blir ju inte det...

"okej du verkar inte kunna svara, godnatt älskling, love u"


Jaha


#filmtips #film #lördag #mello #wild #drama

Ego · Film · Tips
 
 
Ingen bild

Mi

23 maj 2015 23:34

Har läst din blogg ett tag och måste bara ärligt skriva: vad sjutton ska du med din pojkvän till..? Er relation verkar bara innebära negativa grejer för dig. Dessa kommer tusenfaldigas när ni väl får barn. Du verkar smart och snäll och borde skaffa någon som uppskattar dig mer.

batmanbebis

24 maj 2015 10:45

Min pojkvän har ett problem. Och jag förstår vad du menar och jag kan hålla med dig. Det är också så att självklart använder jag bloggen mest till de negativa sakerna än till de positiva sakerna han gör. Tack för din kommentar:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards