batmanbebis

Alla inlägg den 19 november 2015

Av batmanbebis - 19 november 2015 18:44

Efter det hemska i Paris så gick Löfven ut och sa att Sverige kommer inte att höja säkerheten, att "vi kan vara lugna"

Sverige har redan en förhöjd säkerhet sedan 2010, men det nämner man liksom aldrig något om

Jag säger inte att man ska skrämma upp folk, men fakta är viktigt

Man kan fan inte låtsass som att det regnar liksom.

Idag har sverige en 4 på en skala där 5 är max. Skalan beror på hur pass hotat landet är av terrorism pga olika hot eller liknande...En 4a, fattar ni hur jävla högt det är?
Paris, blandannat har en 5a.

Man ska inte gå och vara rädd för det är det terroristerna vill, men man kan väl fan inte gå omkring och låtsass som att allt är som vanligt.

Jag vet folk som nu undviker T centralen

Jag vet också bekanta som inte kommer handla julklappar i city utan mer online.

Dom har nu en man i sverige som är anhållen i sin FRÅNVARO för misstänkta terrorhot.

Han jobbar knappast ensam, så även om man tar honom så finns det ju fler, fler som ska hjälpa honom.

Själv vet jag inte riktigt, är jag rädd?
Jag tror detta är för stort för att ta in på något vis för att jag ska gå och vara rädd.


Hovet har förstärkt vakter och frivilliga vid olika evenemang.

Man blir visiterad.

För 8 dagar sedan var jag på hovet, då var det bara att kila in med sin biljett.


Den 5e ska jag till globen hur kommer säkerheten att vara då?

Av batmanbebis - 19 november 2015 18:37

Mitt humör idag är inte att leka med.

Inte nog med att jag har ett pissigt humör, jag är även less.

Har haft huvudvärk i princip hela dagen, eleverna har varit helt uppochned och verkligen inte lyssnat.
Föräldrar kommer och hämtar sina barn och är jätte upprörda för att dom är blöta.

Ja, vi säger till barnen att klä på sig, men man kan inte tjata..Det är 72 elever och kanske 10 av dom tar på sig utan att man ber dom.

Föräldrarna är lite chockade men jaa, man KAN ju lämna barnens converse hemma nu när det är november, så finns liksom inte det alternativet som skor när man ska gå ut i skolan.


Sen har jag bråkat med en internet butik nu i snart två månader.

Jag betalade för en produkt som saknade en del, dom skickade efter tre veckor ut en helt ny produkt, som också saknade en del.

Nu har jag fått en tullavgift som jag har bett dom betala, men dom svarar inte på mail. Så nu måste jag betala

Har då betalat 900 kronor för en leverans som skulle kosta mig 470 kr.

Kommer inte att ge mig, jag ska ha varenda jävla krona tillbaka från det där jävla skit företaget, ÅÅÅ jag blir så galen!


E ville komma men jag säger nej, jag är sur och vill vara ensam.

Sur på honom också för att det aldrig händer något i hans liv, bara en jävla massa drama jämt. När ska VI få en framtid?



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards