batmanbebis

Alla inlägg den 5 november 2015

Av batmanbebis - 5 november 2015 21:12


Här ser ni mina naglar som imorgon försvinner.

Är en rätt ball effekt med just tempurnaglar, men nu börjar dom bli skabbiga.


Här ser ni mitt hår efter färgningen tidigare, ni kan ana de lila men jag är inte speciellt nöjd...Måste fixa nån slags frisyr också.


 



  H&M har en massa små"dosor" som jag trodde var läppglans

Det är olika ansiktsmasker och jag testade denna:


 


29 kr.

Jag tycker faktiskt att den var bra och prisvärd.

Burken har ett litet typ folierat "lock", dra inte av det helt, utan öppna det lite så du kan trycka till den sen och använda igen.

Finns massor av olika färger och sorter på dessa

En burk räcker till två gånger.



Av batmanbebis - 5 november 2015 20:23

Kroppen gillade inte den lilla frossan av hjärtan.
Jag dumpade och somnade i soffan.

En dumpning är något man kan få efter att man har gjort en magsäcksoperation.

Just denna, sömndump, gör att det är som att få en slägga i huvudet ungefär...Man KAN inte hålla ögonen öppna.


Den 14 är min mens beräknad.

Brukar få små blödningar två dagar före...Så ja om typ en vecka vet jag.


Känner ingenting, som jag sa igår så önskar jag att jag hade ont i brösten, eller iallafall mådde lite illa.


Jag bör nog prata med min chef om mina kommande försök.

Känner mig inte helt bekväm med det, men känner att det krävs så många besök och jag vill bara vara öppen med att jag är borta och varför.

Att jag inte är sjuk ellerså.

MEN, den 12e ska jag ju övningsköra för första gången på trafikskolan, det ska ju bli himla skoj

Och på lördag ska jag och E på Monster Jam.


Jag vill så gärna drömma mig bort, sådär som man kanske gör när man är gravid.

Hur barnet kommer att se ut, vilka kläder man ska köpa, hur det kommer att gå...vilken vagn man ska ha.


Men det är något som ger mig en mental käftsmäll när jag börjar tänka sådär..


Och jag är fruktansvärt sugen på öl, och läser att det inte skadar ett foster om man dricker såhär tidigt



Av batmanbebis - 5 november 2015 17:25

Jag är så hungrig helatiden, och sugen på något.

Tänkte åhh jag ska köpa chips, den sorten jag ville ha fanns inte.Så jag köpte osthjärtan.

Nu sitter jag här och märker att jag bara matar in hjärtan utan att egentligen tycka att det är gott...Måste ställa undan skålen.

En vecka sedan vi gjorde insemineringen, känns som jätte länge sen vi var på sjukhuset, ändå så har veckorna verkligen gått fort.


Har liksom känt mig överkörd idag på jobbet, ont i axlarna och nacken och varit allmänt trött, skönt att det snart är helg.

Ringde och skulle boka tid för att fixa mina naglar, och jag blir verkligen galen på att människan som svarar inte kan kommunicera, min kollega satt i samma rum när jag ringde och bara skrattade.

Hejsan, jag skulle vilja ha en tid idag halv fem.

Halv fem halv fem, vänta lite...nej vi har klockan ett.

Okej, nej jag behöver en senare tid .

Okej, klockan två.

Nej

Så höll vi på sådär, är rätt jobbigt när man inte kan göra sig förstådd.

Blev tillslut imorgon halv sex, inte det mest ultimata men det var de som fanns.



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards