batmanbebis

Alla inlägg den 4 november 2015

Av batmanbebis - 4 november 2015 20:41

Jag har en fantastisk systerson på sju år som just nu har många funderingar.

Hans mamma, som är minst lika fantastisk, försöker svara på alla hans funderingar.

Igår hade dom diskuterat släkten, hur många kusiner han har, vem som är äldst och yngst.

Plötsligt säger han "M och Es barn (alltså jag och min pojkvän) kommer bli min yngsta kusin.

Varav hans mamma sa"men dom har ju inga barn ännu"

Då svarar han"nej jag vet mamma, men dom ska ju få, jag drömde inatt att dom fick ett barn, så jag vet att det är så"


Han är sju år och vet självfallet inget om att vi försöker få barn

Så när min syster berättar att han helt allvarligt och tvärsäkert sagt"jo dom sa ha barn jag drömde det"

Då började jag gråta.


Detta är så otroligt känslomässigt, och han, den lilla pojken , hade drömt detta...Om oss..helt plötsligt!


Vi pratar vidare, jag sitter på bussen påväg hem och torkar mina tårar..

Hon frågar om jag känner något?
Nej, nej jag känner nog inget.....Jag orkar inte känna efter längre.

Känns det något?

Jag är kissnödig, trött och har fått två finnar.


Hur känner man efter....när man inte vet hur det ska kännas?



Av batmanbebis - 4 november 2015 12:08

Åhh denna väntan!
Tänk om man kunde testa sig dagen efter..
När testar vi en tredje gång?
Har molande värk i äggstockarna varje dag.
Hoppas att brösten snart ska göra ont..det är ju ett gott tecken.
Graviditets symptom är liknade som när mensen är på G. Så man kan inte veta..
Snälla..

Mailade en säljare på en bil igår. .är så himla pepp på att köra nu.
Automat is The shit

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards