batmanbebis

Alla inlägg den 15 november 2015

Av batmanbebis - 15 november 2015 21:38

Mensen kom ordentligt och är i princip slut idag, har gått med samma binda hela dagen.

Det KAN inte vara normalt att ha så kort mens??
Läkaren säger"det kan bli så"..Men vaddå KAN BLI?
Kroppen måste hinna bygga upp det som behövs för att kunna bli fertil...Åhh ja blir galen på detta!

Mailade sjukhuset idag iallafall och frågade när jag som senast kan börja med hormoner.


Man ska ju maila dom första mensdagen..dvs igår...och då antar jag att jag måste komma imorgon.

Då sjukar sig min kollega, och jag får ångest och kan inte vara borta om hon också är borta.

Helvete.

Så jag mailade och frågade sjukhuset om man kan komma tisdag eller onsdag eller om det är försent.

Jag tror det är det tyvärr, vill minnas att dom vill att man kommer typ max 3 dagar efter första mensdagen....fan

Hade ju iof bestämt mig för att försöka igen i december, men sen fick jag nån snilleblixt.


Ska kämpa på nu med att inte äta kolhydrater.

Idag har jag gjort äggmuffins som jag åt med keso:)



?

Av batmanbebis - 15 november 2015 00:47

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards