batmanbebis

Alla inlägg den 12 november 2015

Av batmanbebis - 12 november 2015 20:39

Gick in i kapprummet på jobbet och fick bita ihop för att inte börja gråta.

Utanför dörren hördes röster av barnen som lekte och spelade spel.

Smsade min syster...fan det gör så jävla ont.

Tog ett djupt andetag och svor åt mig själv och öppnade dörren och klev in i barngrupp igen.

Satte mig och la pussel med en unge och snabbt så försvann tankarna.

Har lagt papper i trosan, för att ha koll på hur mycket mer som kommer.

Jobbdagen led mot sitt slut och jag gick till bussen, for til centrum och gick in på In och Finn.

Hittade ett härligt ljus, pepparkaka...mums!

Ett par rosa raggsockor och tandkräm handlade jag också.


Var en stund kvar innan körlektionen så jag köpte en banan.

Kom til trafikskolan..


Läraren kom och jag kände mig peppad som fan, inget ska få förstöra den här stunden!

Kände direkt att han var trevlig lugn och trygg

Han frågade hur jag ville göra och var jag ville börja....Börja från basic svarade jag.

Åh vilken känsla.

Han var lugn, pratade lugnt suckade inte och var jätte avslappnad, jag fick helatiden beröm och han var tydlig i sina instruktioner.

Vi tränade på bromsning och krypkörning, övade på att man måste se långt fram när man kör...vilket är svårt!

Han sa att i snitt så behöver folk 30-35 lektioner, fan det lät mycket tycker jag.

Och då är det inräknad med privat körning.


Kom hem och lagade köttfärs, svamp, vitkål selleri, paprika..mums igen

Pratade med E, han lyssnade och det kändes bra att han inte bara sa"det går nästa gång"

Syrran, min fantastiska syrra..."vi ger fan inte upp, vi kör nästa månad"

Vi:)


Kollade trosorna...ingen mer ljusrosa färg.

Får se imorgon helt enkelt.

Imorgon är det konsert med pappa! <3

Av batmanbebis - 12 november 2015 11:59

Teatern med barnen var bra. När vi kom ut så hällde regnet ned. Dyngsura tog vi oss hemåt.
Gick på toa.
Rosa på pappret.
Fan.
Det gör verkligen lika ont varje gång

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards