batmanbebis

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2014

Jag har verkligen inga vänner!

Av batmanbebis - 4 oktober 2014 16:27

Herregud vilket socialt liv jag hade för några år sedan.

Minns när jag var i 20års åldern och skulle gå och fika, ringde nått samtal och vi blev åtta personer som fikade!


Nu sitter jag här och vill hemskt gärna gå ut, men har ingen att gå med.

Hade bestämt igår med en bekant, men idag är hon magsjuk.

Min bästa vän ska in till stan och träffa nån tjej.


Känner mig så jävla ensam och ledsen när sånnahär dagar kommer!


Mitt ställe jag brukar gå till har en fest ikväll där dom bjudit in folk som brukar komma dit ofta, så det var rätt skoj förra året.

Men jag kan ju fan inte gå dit ensam.


Man blir mer trygg när man är äldre, och jag har nog gått ut ensam förr, men man måste verkligen vara på rätt humör.

Oftast så hamnar man ju vid andras bord och "är med dom"

Men jag är ganska reserverad som person så jag känner mig alltid ivägen.

Så även om man sätter sig vid ett bord med folk man träffat på krogen 100 gg så känns det fel, känns som man bjuder in sig själv.

När jag och min bästis är ute så finns det alltid en kille som kommer dit, ensam, men det har liksom blivit hans grej på nå vis. Han vet ju att det finns folk där som han känner.

Försökte få med mig min pojkvän, men eftersom han inte ska dricka och känner absolut ingen så tycker han inte det är så kul.



Så jag fick ett aktu depp påslag nyss.

Bara skrek rakt ut att mitt liv är så tråkigt.

Man behöver ju göra roliga saker på helgerna för att sedan orka med veckorna

Och förra helgen blev det soffa och mat.

Vill inte ha en sån helg igen!!


GÅ UT SJÄLV

Kommer säkert folk att säga, vad är det värsta som kan hända?
Jag vetinte!
Inget kan väl hända, men det är den där olustiga känslan, av utanförskap.


#fan #vänskap #krogen #ensam #alone #hopplöst #hysterisk #Längtan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards