batmanbebis

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2014

Ge mig förslag!

Av batmanbebis - 3 oktober 2014 19:05

Vad köper man till en kille som fyller 13?!


#födelsedag#hjälp

 
 
Ingen bild

mi

3 oktober 2014 21:19

har en yngre kusin som fyllde 12 i september och på önskelistan stod det keps (viktigt att skärmen var platt och inte böjd), bok, (faktabok om dinosaurier/ djur eller tonårsromantik:P)och godis xd sen fick lillebrorsan en legofigur och pokemonkort och det verkade intressant även för 12-åringen. Annars fick han hörlurar och en snygg zip-tröja av föräldrarna, och lite pengar som han blev superglad för. Vid 13 kan jag tänka mig att man uppskattar ett klädesplagg eller något som har något med dator/tv-spel att göra. Har för övrigt många "småkusiner" och en sak dom har gemnsamt är STAR WARS hahahahah så en yoda figur kanske Xd Ursäkta romanen men blir lite uppspelt av födelsedags presenter:P Lycka till!

batmanbebis

4 oktober 2014 13:05

Tackar massor för hjälp!
Jo pengar sa hans mamma, men det e ju inge kul ju:)
Tänkte kika lite på teknik magasinet också dom har ju lite tokiga saker:)

 
Ingen bild

mi

5 oktober 2014 00:02

skitbra idé ju! tänkte inte jag på :)

batmanbebis

5 oktober 2014 03:40

köpte ett airhockey för ett tag sen, men tänkte...wtf, e det barnsligt? men äh, å andra sidan kan han ju köra med sin bror på sex år

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards