batmanbebis

Alla inlägg den 27 december 2015

Av batmanbebis - 27 december 2015 22:51

Bestämde mig för att kollaonline efter lite bra REA, hittade inget.

Har suttit och googlat och kollat in olika sidor och ramlade på detta läppstift:

Recolution unicorn heter märket, och jag tyckte verkligen dom hade balla färger.

Jag beställde Horn of magic och Throne


 


Kom först över detta läppstift från lime crime, men jag tyckte det var alldelles för dyrt typ 200 för ett, så då ser jag det från Revolution som ett bra prisvärt och smart alternativ.

Här kan ni se en video om en tjej som testar olika färger, visst finns det balla färger??



Så det blev tillslut lite shopping, woho!
Igår blev det utgång och sång, kvällen var helt okej och det var lagom med folk.

Jag hittade en öl med "lite kolhydrater" hemma, så den tog jag med mig och drack hos min vän, sen blev det cola light.

Vad är egentligen skillnaden på light och zero?


Folket vid bordet bredvid beställde in pizza...Alla ska jämt äta pizza på det där stället vi går på

Han som äger stället är smart, och har köket öppet lääänge, vilket gör att många fyllekäkar...smart för honom, galet för mig.

En av tjejerna frågade mig"vill du ha en slice"

Och det ville jag ju, mer än gärna, det vattnades i munnen.

-Nej tack det är bra.


WHAT?!
Fyfan jag borde ha en pokal, jag sa nej till pizza!!!


Så jag "firade" med att beställa in jordnötter, det får jag ju egentligen inte äta men jag var så sjukt sugen på något och satt där och började bli tjurig.

Nötter är inte okej inom LCHF, men det finns absolut värre saker att äta.


Sen idag så övningskörde jag med pappa.

Jag körde i trafik!
Pappa ansåg inte att jag var redo så jag fick typ övertala honom.

Och nej, det är inte det ultimata att övningsköra med någon som inte tror man klarar av saker.

Min moster sa på julafton att hon ska gå en handledarutbildning så kan hon köra med mig, wow..tack:)


Men körningen gick bra, rondell, trafiklyse, gångtrafikanter, lastbilar osv.

Och då får man ha i åtanke att jag ALDRIG kört i trafik.

Jag har kört i ett industriområde, som mest.


Och fan va kul det var!!

När jag hade kört hem så skulle jag parkera. Och här vet jag fan inte vad som hände.

Jag tryckte på gas istället för broms, så jag flög upp på kanten vid stenarna.

Som tuuuur var så klarade sig bilen. Jag fattar inte hur jag tänkte, vad som hände.

Men körningen innan var iaf kul:)

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards