batmanbebis

Alla inlägg den 2 december 2015

Av batmanbebis - 2 december 2015 20:48

Jag är nog van att äta lunch, mellis, middag och snacks.

Gärna frukost på detta, men ofta hade jag för lite tid för frukost.


Med denna kost så är jag också dålig på frukost, men brukar ta en sked kokosolja..Är på riktigt inte hungrig, är faktiskt inte vrålhungrig till lunch(som jag brukar vara)

Efter middagen så finns det sällan nån tanke om en kvällsmacka, jag är mätt!


Det är så häftigt hur mycket som har ändrats, på ändå så kort tid.

idag tog jag med mig två kokta ägg till jobbet, tänkte jag skulle ta dom till lunch eftersom jag visste det skulle bli pasta med pastasås.

Men det fanns rester av korvstroganoff och blomkål!! Så det tog jag:)

Ägget tog jag på mellis.

Efter jobbet så gick jag runt i centrum ett tag, brukar bli vrålhungrig, men inte nu:)

Skulle köpa mandelsmör, fanns inte.


Har i princip aldrig bakat men känner mig så sugen på något sött.

Har inget hemma typ så jag tänkte...äh ja testar!


Tog fram ett glas, hade i lite kokosmjöl.

En nypa bakpulver

Tre nypor vaniljsocker.

Ett ägg

Lite kokosflingor

Blandade

Sen en tesked kokosolja.

Slaffsade i det i EN muffinsform, för att testa.


 

Och vet ni?
Den var helt okej:)
Den var torr, men det tänker jag att man kan fixa med lite vispad grädde:)
Vispade faktiskt grädde medan denna var i ugnen, men blev så jävla mätt efter att jag ätit halva, så med grädde på också hade jag stupat..haha


Så nu får jag ställa in en skål med vispad grädde i kylen:)


Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards