batmanbebis

Alla inlägg den 22 december 2015

Av batmanbebis - 22 december 2015 18:31

Det är tammesjutton socker i princip allt, man blir rätt galen.

Så nej sockerfritt blir det inte, men sockersmart och nyttigare

Jag gjorde förut muffins med kokosmjöl men blev inte riktigt nöjd så nu provar jag nytt recept...som jag kommer på själv.

Denna gång har jag i rivet äpple och pepparkakskrydda, men jag tror att dom iaf kommer att bli för torra, kanske krävs det att jag tillsätter smält smör typ? jag har ingenaning då jag aldrig bakar:)


Jag testade att göra två iaf som nu står och svalnar

Och i ugnen står en form med broccoli, ost, köttfärs, vitkål, svamp och jalapeno..MUMS


E skulle åka och grilla med några bekanta idag.

Jag ringer honom efter jobbet och han sa att han blir hemma

"dom skulle dricka en massa så då är jag med dig istället"
ÅH TACK skrek jag rakt ut, va fint av dig och vilket bra val sa jag...(lät väl som en terapeut) men jag e verkligen glad att han valde bort alkohol.

OCH vi kan ha sex idag också, fast ägglossningen har förmodligen redan skett, men iaf:p hahah


Jag måste slå in julklapparna och kolla hur allt blir och om något fattas, det får bli idag också så jag har chans att köpa imorgon om det behövs något.

När allt är inslaget och när jag sen testar den där fudgen jag babblar om, DÅ kan jag varva ner...Nu känns det som jag gjort NOLL.

Fixade naglarna idag , korta och med vanlig shellack och ingen gele. Känns ovant :)


Imorgon jobbar jag till tre, MÅSTE hämta ut det där paketet också, är ju en klänning som jag tänkt ha på julafton.

Dagarna bara far förbi verkligen, jisses tänk om man hade haft egen familj, då är det mer att göra och jag måste organisera mig bättre.


Men man lär sig.......antar jag:P

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards