batmanbebis

Alla inlägg den 16 december 2015

Av batmanbebis - 16 december 2015 20:30

HAH, ja om man tänker efter är det lite komiskt.

Trött som attans går jag till affären imorse och tar en (vad jag tror) pepsi max

Kommer till jobbet, häller upp ett glas och dricker

Kollegan påpekar senare"jaså kör du på vanlig pepsi nu?"

WHAT?
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Ser på flaskan och den var inte alls zero.

Rätt konstigt att jag inte märkte det, min kollega ba"jisses det känner man ju direkt"

Tyckte den var "starkare" på något vis och fick lite ont i magen.

Men är inte sur på mig själv utan jag ser det som lite komiskt.

Har varit sockersugen nu hela kvällen och vetinte om det beror på det, var det igår också iof.


Så jag sköljde av lite keso....vispade grädde och blandade...Hade i lite kanel och blåbär samt vaniljpulver.

Det stillade behovet:)
Inser nu också att jag druckit aldelles för lite vatten idag, är nog bara en halv liter:(


Efter jobbet idag kikade jag på julklappar, det är verkligen svårt att handla i år märker jag.

Hittade till min yngste systerson iallafall, och en filt med ärmar till min syster.

Ska handla något mer till min syster sen är jag nog klar:)


Imorgon bitti är det dags för VUL igen för att se om äggblåsan växt.

Inser att om det är okej så blir det nog insemination fre..eller?
Vore skönt om det blev lördag, vet att dom har öppet då också.

Barnen har ju avslutning på fredagen, vore synd att missa.


MEEEEN det blir som det blir och jag har inget att säga till om egentligen, det är kroppen som styr.

-5kg på vågen

-7cm i midjan

Det är en otrolig känsla eftersom jag vägt samma de senaste tre åren.


10 kg kvar tills jag får ställa mig i kö till IVF, om jag nu räknat rätt.

Det är mycket men jag ska verkligen försöka, fortsätta googla recept och hålla sig updaterad om LCHF


Har varit obalans mellan mig och E nu på sistonne så vi har knappt sex.

Känns egentligen inte konstigt då vi båda har så mycket att tänka på om oss själva.

Men när det gäller DETTA så vill man ju inte gå igenom behandlingar och betala massa pengar och sen knappt ha sex.

Vi måste ju göra jobbet liksom.


Känns iaf superskönt att det inte längre är jobbigt att sätta sig i gynstolen

För ett år sedan började vi vår utredning och jag hade knappt suttit i gynstol, fick svettningar och blev illamående innan jag skulle gå in.

Nu 1 år senare har jag satt mig i gynstolen fler än 15 gg.



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards