batmanbebis

Alla inlägg den 6 december 2015

Av batmanbebis - 6 december 2015 10:43

Min systers man ska köra min bil hem till mig på söndag(är en resa på över en timme), jag är så otroligt tacksam!

Pappa ska skjutsa hem honom sen och igår pratade i om det och jag sa"vi kan ju skjutsa hem honom i min bil"...åhh det lät så ballt..MIN BIL!

JAG HAR EN BIL!!
Äntligen!
Längtar till att jag får provköra den:)


Måste ta tag i mig själv och börja köpa julklappar!
Är en heldel jag ska köpa till så jag måste börja beta av.

Svårast är alltid min syster, måste fråga henne va hon önskar hon brukar ge mig bra tips..Vill hellst överraska men är så himla svårt att veta va hon vill ha.

Smink går ju alltid åt, men är ju inge kul direkt....men nödvändigt.

Får ägna veckan till internetkoll efter julklappar helt enkelt,skönt när man är klar.


Nu tänkte jag kamma till mig, äta en brakfrukost och dra på marknad och möta upp en gammal vän.

E blir hemma här, han skulle nog gå på ett AA möte senare idag.



Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards