batmanbebis

Direktlänk till inlägg 20 december 2014

Fredag ,love love love!

Av batmanbebis - 20 december 2014 02:21

HOLY MOLY, vilken intensiv dag på jobbet idag

Efteråt hade vi AW med några av kollegorna så mysigt och supertrevligt.

Hamnade på karaoke och jag sjöng I see fire, har bara sjungit den engång tidigare och den e verkligen mysig att sjunga!

Klockan rusar verkligen iväg nu och som vanligt på fredagar så längtar jag tills att sooova, utan att ställa klockan!


Min kollega som är gravid var med ikväll, hon blir bara större och större och det är verkligen jobbigt att se.

Min andra kollega sa igår"jahaa så när ska du ha bebis, åren går"

Jag ville bara låsa in mig på toa och gråta


Men sen tänkte jag.

Dom kan ju inte veta

Så varför är man bara inte rak?
Visst det är sällan det kanske finns tillfälle att säga"för att det är svårt för mig o bli med barn"
Eller så ska man helt enkelt inte skämmas och bara stå för vem man är och att man har det svårare än många andra.

Jag vetinte

Jag är inte där än iallafall....att jag vågar säga sanningen

Utan jag typ nickar, mhmm.


Har googlat en heldel nu och allt det här med rosenrot, munkpeppar, bisolvon, bidrottninggele osv är tydligen rätt mycket bullshit.

De flesta verkar ha o göra med att göra slemmet tjockare/tunnare...och jag har läst att det är FÅ som har det som aledning att slemmet är "fel" därför man inte blir gravid.

Men...likförbannat så läser man ju också om folk som blivit gravida efter någon av dessa preparat.

Men ja, kan ju vara en slump.

Jag tror iallafall lite på det, att det är mycket bortkastade pengar.

Nu har jag ju själv både tagit bisolvon, rosenrot och bidrottninggele.


Jag hade ett ÄL test kvar som jag testade igår.

Enligt min app ska jag ha ÄL idag

Jag glömde bort testet och tror att jag kollade efter MER än fem min, och då visade det positivt för ÄL:

Men kan det ha o göra me att det gått för långtid?
För så är det ju, läser man av det försent så är det missvisande.

Fast..........

Man tycker ju att om man hade TVÅ streck efter 5 min så är det väl mer"normalt" att ett streck försvinner efter en stund `? snarare än att ett streck dyker upp efter provtiden?
Hmmm.


Utredningen är ju i princip klar nu iallafall, men vi hann inte få någon tid före jul.

Så i januari är det dags igen, då ska vi få provsvaren.

Men jag ska nog också försöka jaga rätt på nån som verkligen kan kolla mina hormoner för dom är så jävla uppochned så jag tror inte det är normalt.

Under ÄL(eller beräknad ÄL) så är jag trevlig, kärleksfull och fysisk.

Fine i typ tre dagar.

Sen är jag arg, kort stubin, känslig för berörning och typ sur helatiden


Det är extremt jävla påfrestande.

Man känner sig som en bitch, konstant.

Något hormonfel har jag garanterat, kanske kan de som utreder för fertilitet kolla upp sånt?



Oh well


SOVA!


#längtan #motettplus #bebis #utredning #party #ägglossning #test

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards